Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Moderator: Beheerdersteam




Hi,SSassen schreef:Hi Jan,
Nee, daarbij is het niet nodig, maar mag natuurlijk wel, op de website van BHC is een stuk uitleg te vinden over het hoe en waarom van T-network condensatoren, wellicht interessant leesvoer?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ik denk dat de standaard versie voldoet. Volgens mij ben je zelfs nog goedkoper uit met een kant en klare module van Hypex. Verder kosten die dingen volgnes mij overal hetzelfde.JuuL schreef:ff een vraagje tussendoor aan Sander:
Mij leek die UCD400 wel wat voor mijn subwoofer. Welke versie raad jij mij aan? Met dure input opamp of de standaard versie?
En waar kan ik hem het beste (goedkoopst) kopen?
klinkt heel interessant iigthefinlux schreef:Hey Sander,
Ik wil straks ook een versterker gaan maken met de UcD-technologie. Eerst maak ik echter een goedkopere versterker, zodat ik een beetje ervaring kan opdoen. Je hebt mijn topic hierover misschien al eens gezien...
Ik weet nu echter al dat ik na de chipamp, een UcD-ding wil gaan maken. BrianGT maakt hele leuke pakketjes.
Mijn vraag is nu of ook jij van plan bent dergelijke setjes op de markt te gaan brengen. Dit zou ik in ieder geval erg leuk vinden en jij hebt direct in ieder geval één klant!
Nou?
Groetjes!
Steven
Jeroen,jeroen_d schreef:Effe tussen het geweld van Sander door, mijn Elna Cerafines van audio-cube zijn binnen. Mooie luxe dingetjes, alleen het oog laat ze al beter klinken.
