Hobbybox 5 vraag

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

D.A.R.R.Y.L.
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35

Hobbybox 5 vraag

Bericht door D.A.R.R.Y.L. »

Beste forummers,
Ik heb nu mijn setup draaien met een sblive 24 bit + marantz pm-4 versterker + ecm8000 + mic100 tube.
Ik draai hobbybox in de 2-kanaal stand, vanwege het niet hoeven calibreren.
Nu komt mijn vraag:
In je meetscherm van de impuls zie je ook een Veff staan, dit zou je uitgangsspanning van je versterker moeten zijn. In de voorbeelden zie ik overal 0,6 volt staan, en volgens mij heb je op 8 ohm op 1 meter/1watt 2,83volt nodig. Maar het klinkt nu al erg hard en de input clipt bijna, terwijl Veff maar iets van 0,05volt aangeeft. Iemand een idee?
Plaats reactie