Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Moderator: Beheerdersteam
Sorry, was een inkopper, net zoals de CRCRCRC die ik eerder postte, soms zijn dingen op z'n best als ze heerlijk eenvoudig zijnJa zeg Sander, ben ik net een ellenlang verhaal aan het tikken elders, post jij effe zomaar een schemaatje!
Hoi SanderSSassen schreef:Uhm, je hebt gelijk, in de haast E en C omgedraaid, zal 't gelijk even aanpassen, iets met haastige spoed enzo![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Sander,SSassen schreef:Ach, wat doen jullie moeilijkGewoon CRCRCRC, met een stel 47uF condensatoren en 1K weerstanden en dan ben je gauw klaar en speelt e.a. prima. Zie de metingen aan m'n Velleman, sterker nog, hier een indruk hoe ik de voeding daar heb opgezet:
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com