tweedehands versterker aanschaffen?

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
jeewee
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

tweedehands versterker aanschaffen?

Bericht door jeewee »

Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ik heb een Denon PMA-1500R. Voldoet uitstekend en kan wat hebben.
Moeilijk om hierin advies te geven. Probeer vooral wel eerst thuis te proberen voor je koopt.

Sietse
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Bericht door weidok »

jeewee schreef:
Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee
Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??
Rudy
Berichten: 1526
Lid geworden op: ma 29 nov 2004, 12:59
Locatie: Belgie

Bericht door Rudy »

Zoek effe een ouder model van mf , al zijn ze 10 jaar ouder dan andere occasies, ze zijn nog steeds 10 keer beter.

Rudy
jeewee
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Bericht door jeewee »

weidok schreef:
jeewee schreef:
Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee
Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??

Moet jij toch weten Weidok? Nog de steeds de PP's en sinds kort de Lancetta's erbij..

groet,

jeewee
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Bericht door weidok »

jeewee schreef:
weidok schreef:
jeewee schreef:
Allen,


Wat is wijsheid?

Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...

Graag advies/tips

Alvast mijn dank.

Jeewee
Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??

Moet jij toch weten Weidok? Nog de steeds de PP's en sinds kort de Lancetta's erbij..

groet,

jeewee
Weet ik maar andere minder oplettende forumlezers misschien niet
waarschijnlijk hebben de laagohmige PP's een van de eindtrappen
naar het wahalla (of hoe het ook mag heten) verbannen..

Vraagje staan de PP's in dezelfde ruimte als de Lancetta's
want dan staan die open pijpen lekker mee te resoneren
extra bas
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: tweedehands versterker aanschaffen?

Bericht door SARK »

weidok schreef:
Vraagje staan de PP's in dezelfde ruimte als de Lancetta's
want dan staan die open pijpen lekker mee te resoneren
extra bas
Ga je lekker :lol: wel ff de bron en copyrights vermelden :wink:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 3&start=15
jeewee
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 15 dec 2004, 12:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door jeewee »

Weidok,

D'r gebeurt weinig met die PP's als ze niet aangesloten zijn....Zoals eerder gezegd : verwacht geen wapperende broekspijpen bij de Lancetta's...
En voor wat betreft de cambridge Audio versterker: denk dat het toch de voeding is...anyway heb bijna al besloten ze niet te repareren(kan sit zelf al niet) en wat Euries er bij te leggen voor een andere versterker..

groet,


jeewee
Plaats reactie