tweedehands versterker aanschaffen?
Moderator: Beheerdersteam
tweedehands versterker aanschaffen?
Allen,
Wat is wijsheid?
Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...
Graag advies/tips
Alvast mijn dank.
Jeewee
Wat is wijsheid?
Heb na twee jaar genieten van mijn(tweedehands) versterker van Cambridge Audio nu een probleempje: telkens springt de zekering na vervanging eruit en doet hij niks meer? Wat t edoen? Wellicht duur laten repareren of...overgaa nop aanschaf van(2ehands) Marantz PM78 of 80 versterker. Iedereen is daar in mijn ogen lovend over...
Graag advies/tips
Alvast mijn dank.
Jeewee
Re: tweedehands versterker aanschaffen?
Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??jeewee schreef:Allen,
Wat is wijsheid?
Graag advies/tips
Alvast mijn dank.
Jeewee
weidok schreef:Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??jeewee schreef:Allen,
Wat is wijsheid?
Graag advies/tips
Alvast mijn dank.
Jeewee
Moet jij toch weten Weidok? Nog de steeds de PP's en sinds kort de Lancetta's erbij..
groet,
jeewee
Weet ik maar andere minder oplettende forumlezers misschien nietjeewee schreef:weidok schreef:Met wat voor luidsprekers speel jij dan ??jeewee schreef:Allen,
Wat is wijsheid?
Graag advies/tips
Alvast mijn dank.
Jeewee
Moet jij toch weten Weidok? Nog de steeds de PP's en sinds kort de Lancetta's erbij..
groet,
jeewee
waarschijnlijk hebben de laagohmige PP's een van de eindtrappen
naar het wahalla (of hoe het ook mag heten) verbannen..
Vraagje staan de PP's in dezelfde ruimte als de Lancetta's
want dan staan die open pijpen lekker mee te resoneren
extra bas
Ga je lekkerweidok schreef:Vraagje staan de PP's in dezelfde ruimte als de Lancetta's
want dan staan die open pijpen lekker mee te resoneren
extra bas
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 3&start=15
Weidok,
D'r gebeurt weinig met die PP's als ze niet aangesloten zijn....Zoals eerder gezegd : verwacht geen wapperende broekspijpen bij de Lancetta's...
En voor wat betreft de cambridge Audio versterker: denk dat het toch de voeding is...anyway heb bijna al besloten ze niet te repareren(kan sit zelf al niet) en wat Euries er bij te leggen voor een andere versterker..
groet,
jeewee
D'r gebeurt weinig met die PP's als ze niet aangesloten zijn....Zoals eerder gezegd : verwacht geen wapperende broekspijpen bij de Lancetta's...
En voor wat betreft de cambridge Audio versterker: denk dat het toch de voeding is...anyway heb bijna al besloten ze niet te repareren(kan sit zelf al niet) en wat Euries er bij te leggen voor een andere versterker..
groet,
jeewee