HEEE ! Was dat nou Henkjan, je hoort te zeggen: vanaf nu on-topicHenkjan schreef:als ik 'm binnen heb zal ik een draadje openen, houden we dit on-topic
(ik ga weer examens lerens
Moderator: Beheerdersteam
Suc6 mrgn met scheikunde en maandag met nederlands. Scheikunde wordt pittigJan-Willem schreef:HEEE ! Was dat nou Henkjan, je hoort te zeggen: vanaf nu on-topicHenkjan schreef:als ik 'm binnen heb zal ik een draadje openen, houden we dit on-topic(Jij bent de moderator, jij hebt macht
) SOrry voor deze off-topic post.
(ik ga weer examens lerens)
Bedankthovingtim schreef:Suc6 mrgn met scheikunde en maandag met nederlands. Scheikunde wordt pittigJan-Willem schreef:HEEE ! Was dat nou Henkjan, je hoort te zeggen: vanaf nu on-topicHenkjan schreef:als ik 'm binnen heb zal ik een draadje openen, houden we dit on-topic(Jij bent de moderator, jij hebt macht
) SOrry voor deze off-topic post.
(ik ga weer examens lerens)

Dit soort langeslag woofers zijn echte vermogensvreters. Reken er maar op dat je flink wat power nodig hebt om alles uit die laagsectie te halen.