Ik ben eigenlijk nog niet toe aan een Classe-D versterker, daarom eerst nog ff een 'gewone' versterker. Er is aleen zoveeeeeel keus, ik word er niet echt wijs uit wat nou een goede versterker voor mij is. Ik zit te denken aan een prijs onder de 600 euro. Ik wil nu een goede verster hebben, zodat ik niet over een jaar zeg (als ik meer heb gehoord) dat ik een andere versterker wil. Ik zit te denken aan een 5.1 versterker, zodat ik ook m'n toekomstige sub kan aansturen, en een 5.1 set kan bouwen.
Nog een vraag: is voor een normale cd een gewone versterker beter dan een 5.1 versterker?
Een paar voorbeelden waar ik aan zit te denken:
De denon van Sietse: http://www.kieskeurig.nl/product/4D0DFA ... 40683B.htm
Deze versterker voor 150 euro's:
erg lange url
De versterkers die ik als voorbeeld heb genomen zijn misschien niet helemaal wat ik zoek, de Denon is dus geen 5.1 en daarnaast heeft de Pioneer niet heel veel power, wat ik wel wil
Nu mijn eigenlijke vraag: Zouden jullie mij adviezen kunnen geven over versterkers, met hun prijzen. Het liefst:
- 5.1 versterker
- moet hoog vermogen kunnen leveren (4 ohm)
- ook het liefst een versterker die wel wat opties en aansluitingen heeft.
(Ik heb een grote neiging naar Marantz)
Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest, over wat ik wil.
Groeten Jan-Willem

