Luisterdag 27 mei te Breda!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
schrijf mij maar uit. Ik ga naar Munchen de Pass Labs demoen op Ayonaudio speakers en als het goed is gaat er mensen van Pass Labs de amp bekijken of er nog iets verbeterd kan worden. Volgens geruchten is Nelson er ook dus ik ben benieuwd. De pass staat nu op Avalon Eidolon te spelen en dat is al zo mooi
Re: Luisterdag 27 mei te Breda!
Ik was in de allereerste post toch vrij duidelijk over de datum en je commitment hieraan.....Wowly schreef:In deze post wil ik graag weten wie er ZEKER komen (dus, agenda pakken en plannen!)
Zo ga je een beetje voorbij aan de manier waarop dit soort luisterdagen kunnen worden georganiseerd, vooral via een forum. Gelukkig zijn er genoeg aanmeldingen.....
Zo zie je maar weer
Wowly
Ik zag dat Bart een apart topic heeft geopend voor de tumult in Breda
viewtopic.php?t=2223&highlight=
viewtopic.php?t=2223&highlight=
Ja, Het hangt er een beetje vanaf of hij tijd kan vrijmaken van zijn werk, hij is stevig uren aan het sparen om weg te kunnen. Hij wil sowieso komen om lekker mee te luisteren (is een groot fan van zelfbouw) en kan als wij dat tenminste willen een stukkie schrijven hierover.
Maar alleen als jullie het er mee eens zijn natuurlijk. Altijd lachen om jezelf terug te zien in een blad. Zo van "I've been there"
Geintje hoor, ik denk niet dat ie veel ruimte zal krijgen voor beeldmateriaal, als het al in het blad komt uberhaupt. Zou wel een enorme kick aan het forum geven ben ik bang.
Jammer dat Asterduc niet mee doet, had ie een evt herkansing gehad voor het klote-stuk wat die Hifi.nl jongen heeft geschreven. De acoustiek was daar zo bagger dat het niet meeviel om een full-ranger goed uit de verf te laten komen. Dat is hopelijk nu beter geregeld.
Enfin, als er bezwaren zijn, of juist niet hoor ik dat graag, weet hij of ie al contact met zijn hoofdredacteur moet opnemen.
Groetjes
Wowly
Maar alleen als jullie het er mee eens zijn natuurlijk. Altijd lachen om jezelf terug te zien in een blad. Zo van "I've been there"
Geintje hoor, ik denk niet dat ie veel ruimte zal krijgen voor beeldmateriaal, als het al in het blad komt uberhaupt. Zou wel een enorme kick aan het forum geven ben ik bang.
Jammer dat Asterduc niet mee doet, had ie een evt herkansing gehad voor het klote-stuk wat die Hifi.nl jongen heeft geschreven. De acoustiek was daar zo bagger dat het niet meeviel om een full-ranger goed uit de verf te laten komen. Dat is hopelijk nu beter geregeld.
Enfin, als er bezwaren zijn, of juist niet hoor ik dat graag, weet hij of ie al contact met zijn hoofdredacteur moet opnemen.
Groetjes
Wowly
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Ik vind het best. De "buitenwereld" mag best eens weten wat wij allemaal zoal fabriceren in onze vrije tijd! En zeker ook hoeveel kennis er aanwezig is in DIY audio land.
Laatst gewijzigd door voodooless op ma 22 mei 2006, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Zo, mijn excuses, ik ben lang offline geweest en wegens zeer drukke werkzaamheden niet op het forum geweest.
Wowly, het geld is vanavond overgemaakt.
Ook een wat minder bericht: mijn 2A3 versterker heeft (een van)) zijn voedingstrafo opgeblazen , en ik heb geen tijd meer om dat nog te fixen.
In plaats daarvan neem ik een 6BX7 PP triodeversterkertje mee, dat sommigen nog wel kennen van DDIY 2005.
Verder de hybride, die lust alles, dus vast ook ook die EVE speakers
Met voortrap, uiteraard.
Dan zal ik mijn loopwerkje en DAC ook maar meenemen?
En muziek, natuurlijk.
Wowly, het geld is vanavond overgemaakt.
Ook een wat minder bericht: mijn 2A3 versterker heeft (een van)) zijn voedingstrafo opgeblazen , en ik heb geen tijd meer om dat nog te fixen.
In plaats daarvan neem ik een 6BX7 PP triodeversterkertje mee, dat sommigen nog wel kennen van DDIY 2005.
Verder de hybride, die lust alles, dus vast ook ook die EVE speakers
Met voortrap, uiteraard.
Dan zal ik mijn loopwerkje en DAC ook maar meenemen?
En muziek, natuurlijk.
Oh man, ik dacht die komt niet meer! gelukkig!!
ik heb het veranderd.
Er zijn nu nog drie mensen die nog niet betaald hebben. Bart_M betaald op de dag zelf, maar van Digidoo en DIYFreak heb ik nog niets mogen vernemen.
Overigens, mijn luidspreker worden kant en klaar afgeleverd, alles is zowat fertig.
Het journaille weet morgen of ie wat kan schrijven, hoedanook wil hij er bij zijn, maar komt waarschijnlijk pas vanaf een uur of 12.30
Wowly
ik heb het veranderd.
Er zijn nu nog drie mensen die nog niet betaald hebben. Bart_M betaald op de dag zelf, maar van Digidoo en DIYFreak heb ik nog niets mogen vernemen.
Overigens, mijn luidspreker worden kant en klaar afgeleverd, alles is zowat fertig.
Het journaille weet morgen of ie wat kan schrijven, hoedanook wil hij er bij zijn, maar komt waarschijnlijk pas vanaf een uur of 12.30
Wowly
- Fineermannetje
- In memoriam †
- Berichten: 30
- Lid geworden op: do 17 nov 2005, 19:45
- Fineermannetje
- In memoriam †
- Berichten: 30
- Lid geworden op: do 17 nov 2005, 19:45
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Als er nog wat tekort is aan bronnen kan ik ook nog wel mijn gemodde Marantz CD5400 meenmen. Nieuwe clock, voeding, en betere output caps....
Maar ik denk dat er wel genoeg spul zal zijn onderhand
@Fineermannetje: dat ziet er erg mooi uit zeg!
Maar ik denk dat er wel genoeg spul zal zijn onderhand
@Fineermannetje: dat ziet er erg mooi uit zeg!
Laatst gewijzigd door voodooless op di 23 mei 2006, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fineermannetje
- In memoriam †
- Berichten: 30
- Lid geworden op: do 17 nov 2005, 19:45
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:

