Luisterdag 27 mei te Breda!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Vrijwel iedereen heeft betaald voorzover ik kan zien deze ochtend. Ik mis nog de betalingen van KT88/Wijx/Digidoo en DIY_Freak.

Nogmaals, houd de eerste bladzijde van dit topic in de gaten, hier staan voortdurend aanpassingen in, zoals bijvoorbeeld in welke groep je zit.

Wowly
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Laatste nieuws,

fineermannetje kan de top van Lua meenemen naar de luisterdag. Kun je eens je zelfbouw vergelijken 8) Evenals netsnoeren/netkabels/interlinks/luidsprekersnoeren.

Wowly
Gebruikersavatar
Wijx
Berichten: 741
Lid geworden op: di 01 mar 2005, 17:29

Bericht door Wijx »

schrijf mij maar uit. Ik ga naar Munchen de Pass Labs demoen op Ayonaudio speakers en als het goed is gaat er mensen van Pass Labs de amp bekijken of er nog iets verbeterd kan worden. Volgens geruchten is Nelson er ook dus ik ben benieuwd. De pass staat nu op Avalon Eidolon te spelen en dat is al zo mooi
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Luisterdag 27 mei te Breda!

Bericht door Wowly »

Wowly schreef:
In deze post wil ik graag weten wie er ZEKER komen (dus, agenda pakken en plannen! :wink: )
Ik was in de allereerste post toch vrij duidelijk over de datum en je commitment hieraan..... :? Hierop ben ik de nodige energie gaan steken in deze dag.....

Zo ga je een beetje voorbij aan de manier waarop dit soort luisterdagen kunnen worden georganiseerd, vooral via een forum. Gelukkig zijn er genoeg aanmeldingen.....

Zo zie je maar weer :(

Wowly
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Mogelijk nieuwe aanwinst, de Tumult sub van Bart_M

Alleen, nog een probleempje met het aansturen hiervan. We zoeken een vv met een uitgang voor de sub. Iemand die ons kan helpen hiermee?

Wowly
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

of een subversterker met gefilterde HP
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik zag dat Bart een apart topic heeft geopend voor de tumult in Breda

viewtopic.php?t=2223&highlight=
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Hoi Jan, is er nog sprake dat er iemand een recentie/verslag gaat schrijven van deze dag in een audio blad? Ik meen zoiets te herrinneren.

Kopt dat?
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

fireman schreef:
Hoi Jan, is er nog sprake dat er iemand een recentie/verslag gaat schrijven van deze dag in een audio blad? Ik meen zoiets te herrinneren.

Kopt dat?
He, een vrijwilliger. 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ja, Het hangt er een beetje vanaf of hij tijd kan vrijmaken van zijn werk, hij is stevig uren aan het sparen om weg te kunnen. Hij wil sowieso komen om lekker mee te luisteren (is een groot fan van zelfbouw) en kan als wij dat tenminste willen een stukkie schrijven hierover.

Maar alleen als jullie het er mee eens zijn natuurlijk. Altijd lachen om jezelf terug te zien in een blad. Zo van "I've been there" 8)

Geintje hoor, ik denk niet dat ie veel ruimte zal krijgen voor beeldmateriaal, als het al in het blad komt uberhaupt. Zou wel een enorme kick aan het forum geven ben ik bang.

Jammer dat Asterduc niet mee doet, had ie een evt herkansing gehad voor het klote-stuk wat die Hifi.nl jongen heeft geschreven. De acoustiek was daar zo bagger dat het niet meeviel om een full-ranger goed uit de verf te laten komen. Dat is hopelijk nu beter geregeld.

Enfin, als er bezwaren zijn, of juist niet hoor ik dat graag, weet hij of ie al contact met zijn hoofdredacteur moet opnemen.

Groetjes

Wowly
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Ik vind het best. De "buitenwereld" mag best eens weten wat wij allemaal zoal fabriceren in onze vrije tijd! En zeker ook hoeveel kennis er aanwezig is in DIY audio land.
Laatst gewijzigd door voodooless op ma 22 mei 2006, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Idem...geen problemen mee.
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

altijd leuk om te lezen hoe iets klonk in de ogen van een schrijver.....
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

doppedoos schreef:
altijd leuk om te lezen hoe iets klonk in de ogen van een schrijver.....
Nou.. altijd... :oops:
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ik heb er ook niets op tegen. Het zijn geen high-end speakers dus dan kan men ook te weten komen wat een DIY-speaker met een beperkt budget kan presteren.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Oke, ik zal het aan hem doorgeven. Zal ie vast leuk vinden. Alhoewel, nou gaat ie weer luisteren met een schrijversoor natuurlijk.

Ik ga het hem doorgeven rightaway.

Wowly
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Zo, mijn excuses, ik ben lang offline geweest en wegens zeer drukke werkzaamheden niet op het forum geweest.
Wowly, het geld is vanavond overgemaakt.

Ook een wat minder bericht: mijn 2A3 versterker heeft (een van)) zijn voedingstrafo opgeblazen , en ik heb geen tijd meer om dat nog te fixen.
In plaats daarvan neem ik een 6BX7 PP triodeversterkertje mee, dat sommigen nog wel kennen van DDIY 2005.

Verder de hybride, die lust alles, dus vast ook ook die EVE speakers ;-)
Met voortrap, uiteraard.

Dan zal ik mijn loopwerkje en DAC ook maar meenemen?
En muziek, natuurlijk.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Oh man, ik dacht die komt niet meer! gelukkig!!

ik heb het veranderd.

Er zijn nu nog drie mensen die nog niet betaald hebben. Bart_M betaald op de dag zelf, maar van Digidoo en DIYFreak heb ik nog niets mogen vernemen.

Overigens, mijn luidspreker worden kant en klaar afgeleverd, alles is zowat fertig.

Het journaille weet morgen of ie wat kan schrijven, hoedanook wil hij er bij zijn, maar komt waarschijnlijk pas vanaf een uur of 12.30

Wowly
Gebruikersavatar
Fineermannetje
In memoriam †
Berichten: 30
Lid geworden op: do 17 nov 2005, 19:45

Bericht door Fineermannetje »

En nog wat foto's van de apparatuur die ik meeneem. Met dan aan Studio Alkmaar! :D
Bijlagen
136_3608.JPG
Gebruikersavatar
Fineermannetje
In memoriam †
Berichten: 30
Lid geworden op: do 17 nov 2005, 19:45

Bericht door Fineermannetje »

nog wat foto's
Bijlagen
136_3611.JPG
136_3612.JPG
136_3610.JPG
136_3610.JPG (43.11 KiB) 1949 keer bekeken
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Als er nog wat tekort is aan bronnen kan ik ook nog wel mijn gemodde Marantz CD5400 meenmen. Nieuwe clock, voeding, en betere output caps....

Maar ik denk dat er wel genoeg spul zal zijn onderhand 8)

@Fineermannetje: dat ziet er erg mooi uit zeg!
Laatst gewijzigd door voodooless op di 23 mei 2006, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Mooi spul. Gaat de hond ook mee? :lol:
Gebruikersavatar
Fineermannetje
In memoriam †
Berichten: 30
Lid geworden op: do 17 nov 2005, 19:45

Bericht door Fineermannetje »

Ik zie het nu pas, hahaha. Dat is onze 2e hond, puppy van 9 maanden nu. we hebben nu 2 hondjes, petit basset griffon vendeens! dat is mijn andere hobby, fantastische beestjes, echt humor! :D

Ze is ook niet zo nieuwschierig zoals je ziet :^o :roll:
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

algemene opmerking:

misschien ten overvloede, maar vergeet de verlengsnoeren niet!
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

daniel schreef:
misschien ten overvloede, maar vergeet de verlengsnoeren niet!
Is dat wel audiofiel genoeg :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”