Iedereen die wat meeneemt, neem even het onderstaande door aub.
Set van Doppedoos is in zijn geheel compleet gehouden
Jeroen_D zijn speakers en versterkers blijven gekoppeld
Fireman zijn set wordt s'ochtends opgesteld, omdat hij mogelijk eerder weg zou moeten kunnen.
KT88: Is de Hybride Buizenset sterk genoeg voor de eVeII van fireman?? Ik ken de impendanties niet van de eVe, misschiendat fireman die wel weet?
@ daniel: heeft de single ended een voorversterker ingebouwd, of is een aparte voorversterker nodig? Denk je dat ie krachtig genoeg is voor de refmon (86 db, gemiddeld 8 ohm impendantie, maar heeft uitschieters naar 20..., is gebaat bij een krachtige versterker)
@ Wijx; welke speaker heeft je voorkeur voor de Pass, anders zou je hem eventueel thuis kunnen laten, en laten we de ISIS uit op de Lua versterking
Wie kan/wil er een zeer goede cd-speler meenemen (beter dan de LUA's, check even deze link:
http://www.hihataudio.nl/ en check Lua cantilena en Apasionata) Een even goede of ietsie mindere zelfbouw heeft zelfs de voorkeur...
Er zal iedere keer een kleinere en een grotere set staan te spelen, dus de ISIS en de eVeII zullen niet head to head/shootout kunnen gaan, of jullie moeten dat een klooi-uurtje doen. Deze uurtjes worden gehouden in de grotere ruimte (R2).
Dat was het tot voor nu
PS: @wijx, wat stond er eigenlijk in jouw post?
