Thorens TD150 II :Skeleton plinth R3
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Dank je! heb je opmerking ter harte genomen en de veren met moeren een beetje weggewerkt.wowly schreef:Hij is toch erg mooi geworden!! Gefeliciteerd!!!
Zou wel willen, maarrrrrr........ te druk met studeren, werken, kinderen en huis..... en Breda is voor mij niet naast de deur. Sorry, zou het wel leuk vinden, maarja....KT88 schreef:Kan dat ding niet mee naar de luisterdag in Breda? <wink wink, nod nod>
Groet Joost
