Daar staat alles, hoeveel er meedoen, wie wat meeneemt, waar het gehouden zal worden, hoe de sets zullen gaan zijn etc.
DIY_Freak: heel goed die apparatuur! Ik denk dat we wel wat kunnen gebruiken.
Wat ik erg belangrijk vind, er moet een zo goed mogelijk geluid worden geproduceerd. Ik heb ook wel leuke andere apparatuur, maar zeker geen high-end. Die TEAC ed zijn absoluut niet te versmaden overigens, ben ik al lang naar op zoek.....dat zjin de zaken die we zoeken. Zo kunnen de zelfbouwers van de luidsprekers ze eens horen op een vermogende set (zowel audiofiel als financieel). Het moet a.h.w. geen zelfbouwdag worden, maar een echte (audiofiele) luisterdag.
Dit heeft ook gevolgen voor de muziekkeuze. Ik heb er niet zoveel behoefte in waardeloze opname's te gaan aanhoren. De muziek moet de sets kunnen laten uitblinken in al hun kwaliteiten. Of dit nu gebeurt met rock, jazz, populair nederlandstalig, jaren 80 muziek wat dan ook maakt denk ik niet veel uit. Ik heb persoonlijk niet zo heel erg veel met de "audiofiele" muzak die doorgaans wordt gespeeld, maar hé!, als iemand hem wil horen, hij neemt het maar mee. In een uur a drie kwartier kun je een boel stukken luisteren op een set, en ik verwacht dat er weer hele mooie nieuwe muziek wordt gespeeld. Die ik dan later nog eens kan aanschaffen omdat ik hem ook zo mooi vond
Overigens, de eigenaren van de sets krijgen de eerste keus muziekkeuze, daar zij het beste weten waar de kwaliteiten van hun set liggen. Zo krijgen we de mooiste luisterervaring. Daarnaast moet er genoeg ruimte zijn voor anderen om hun eigen stukken in te brengen.
Wowly