Mluyben, waren dat die visaton Casablanca's die je eerst te koop had staan? Benieuwd hoe ze klinken met een UcD eraan
Ik heb de lijsten bijgewerkt.
Wowly
Moderator: Beheerdersteam
Inderdaad, ik speel contrabas. Wie zin en tijd heeft: ik speel zondag 7 mei aanstaande met Saskia Laroo in Cafe 1614 te Monnickendam om 16:00uur.Wowly schreef:Jammer Tony, ik had je er graag bij gehad, ik dacht met dat jazzfestival komt ie zeker! Jij was toch een Jazz-liefhebber/speler?
Wowly
Nee. die zijn verkocht, ik heb nu nieuwe [betere] kasten gebouwd met andere units dan origineel [AL200,TI100 en KE25SC zitten er nu in].Wowly schreef:Mluyben, waren dat die visaton Casablanca's die je eerst te koop had staan? Benieuwd hoe ze klinken met een UcD eraan![]()
Wowly
Thanks Henkjan... wou het noorden een beetje promoten..Henkjan schreef:NOTE (ja ik zag die wink wel, maar ga er toch lekker serieus op in) dan zijn t altijd dezelfde die van ver moeten komen, beetje spreiden over t land dan is er altijd wel een keer dat t redelijk in de buurt isMontana schreef:Centraal Nederland! Dat is het eerlijkste...
Volledig. Maar de rest van je uitleg snap ik niet zo goed.Wowly schreef:Dan als laatste een bijdrage van mijn oudste zoon (3,5 jar oud):
jrhhhhhhhhhhhhhhjjkl;;;';;;;;;;''poiytrreeeweweeeewqq3
Duidelijk?![]()
Ik heb vooralsnog geen voorkeuren voor combinaties. Ik zie in de lijst een hoop speakers staan. Ik zou over vier weken, als er belangstelling voor is, mee kunnen nemen:Wowly schreef:Jullie zijn vrij om hier met oplossingen te komen of je voorkeur uit te spreken wat je graag wil. dat je heel graag de buizenhybride icm met de Isis van edo wil horen bijvoorbeeld.
Ik vind het top van je dat je dit gestart hebt! Nu al erg veel zinIk zorg alleen voor de minimale voorwaarden om een luisterdag te houden, de gezelligheid en muzikale keuze verwacht ik van de luisteraars. Alleen jullie kunnen er een geslaagde dag van maken.
Klopt, en het kan ook nooit altijd aan ieders wensen voldoen: respect voor ieders muzikale voorkeur (behalve natuurlijk Frans Bauerrho schreef:Wat de muziekkeuze betreft is het wel moeilijk he.