Tangband W3-871S in back-loaded horn

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

heb je die staan? zou ik zeker wel eens willen horen ja.

afgezien van dat t een hoorn is en dat de speaker door de zelfde lui naar europa wordt gehaald is er weinig overeenkomst tussen deze en die uit t onderwerp van deze draad....
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

ik heb me inderdaad vergist in de afnmetingen, ik dacht dat het om een andere unit handelde op die duitse site.
Ik zelf heb deze hoorn niet. Was ook eens aan het rond snuffelen voor wat ontwerpjes.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

rho schreef:
Ik begin een reisje naar DDIY sterk te overwegen.
nou, en? en komt Skef dan ook met z'n B-horn? zet t dan ff in deze draad
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

rho schreef:
Yep, ook die was ik al tegen gekomen. Weeral een interessant ding.

Met een beetje zoeken kom je wel ongelooflijk veel mooie voorbeelden tegen.

Tot nu toe lijken me volgende mogelijkheden het leukst om te bouwen:

- Fostex FE103E in de door Fostex aanbevolen hoorn.
- Fostex FE103E in de Buschhorn mk II
- TB W3-871s in de zHorn Dakini
- TB W3-871s in de Buschhorn mk II (voor Fostex FE83)

Iemand ervaring met 1 van deze toepassingen?
Ik heb de FE103E in de standaard hoorn gebouwd. Volgende dingen die me opvallen: Demp de hals wat en voeg een notchje toe, zonder is hij heerlijk om te horen alleen erg kalig zeg maar, beetje dozig. Let wel, ik heb de standaard kast niet verzwaard of zo. Geweldig snel en ruime bas, al is die niet sublaag...

http://www.mijnalbum.nl/Foto=GKOXGPLT
Plaats reactie