Inderdaad, Mattijs de Vries is een heel aardige kerel die reëele prijzen vraagt voor zijn producten.Matthias schreef:Je kan het ook bij Mattijs (www.machmat.com) proberen.
Die heeft hele mooie 2x5 schakelaars met verzilverde contacten voor iets van 6 euro.
Hij heeft ook regelmatig partijen of oude dumpvoorraden, dan zijn de prijzen helemaal fijn.
Da's al de tweede keer dat ik dat lees, en ik ben het er niet mee eens.Maar is misschien een beetje overkill voor dit versterkertje.
Om te beginnen kunnen schakelaars, potmeters, pluggen etc. niet goed genoeg zijn, en ten tweede biedt dit versterkertje zeer zeker kansen tot upgrading, of anders als basis voor nieuwbouw.
Waarom zou een simpel iets met 1 buisje geen "high end" kunnen zijn?
Juist die simpelheid is essentieel naar mijn mening.

