Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » za 01 apr 2006, 18:09
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo nu en dan veel tijd kwijtraakt aan dromen, maar daarbij ook tot nieuwe oplossingen komt.
Of nieuwe dilemma's ontdekt natuurlijk
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » za 08 apr 2006, 14:26
Nog 3 van die bas-kastjes te gaan.
Ziet er fraai uit hoor.
Aquilon
In memoriam †
Berichten: 300 Lid geworden op: wo 09 feb 2005, 18:08
Locatie: Gent (België)
Bericht
door Aquilon » za 08 apr 2006, 20:58
you inspire
great job
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » ma 10 apr 2006, 19:47
Even de kast geheel afgemaakt door de vuldoppen en de voeten voor de soundcare spike te voorzien.
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927 Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:
Bericht
door Digidoo » ma 10 apr 2006, 19:58
Geen box zonder spikes natuurlijk. Volgens spreek ik voor iedereen als ik zeg dat we niet kunnen wachten op meer foto's en je bevindingen...
hovingtim
Berichten: 1206 Lid geworden op: zo 19 jun 2005, 23:37
Locatie: Ergens Bij Nijmegen
Bericht
door hovingtim » ma 10 apr 2006, 20:33
ERG GEIL dat laat het bloed van een zelfbouwer toch weer flink stromen
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » ma 10 apr 2006, 20:36
Gus nu nog 3 lsublaagkasten te maken en nog 4 midlaag kasten
maar we vorderen/ !!
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » ma 10 apr 2006, 21:40
FrankG schreef: Gus nu nog 3 lsublaagkasten te maken en nog 4 midlaag kasten
maar we vorderen/ !!
NOg meeer
Ziet er goed uit tot nu toe. Ik ben ook benieuwd als ze helemaal klaar zijn, de verf bedoel ik.
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » di 11 apr 2006, 9:24
Jan-Willem schreef: FrankG schreef: Gus nu nog 3 lsublaagkasten te maken en nog 4 midlaag kasten
maar we vorderen/ !!
NOg meeer
Ziet er goed uit tot nu toe. Ik ben ook benieuwd als ze helemaal klaar zijn, de verf bedoel ik.
Vergeet het fineer niet.
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » di 11 apr 2006, 9:25
Inderdaad tegen de zijkanten komen dus nog massieve 30 mm HDF platen die worden gefineerd.
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » di 11 apr 2006, 11:49
FrankG schreef: Inderdaad tegen de zijkanten komen dus nog massieve 30 mm HDF platen die worden gefineerd.
Sorry, niet meegekregen
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » di 11 apr 2006, 11:56
Geen erg, RHO is ook in het voordeel.
Hij heeft de kasten ook al kunnen voelen in het echt
En weet waarschijnlijk ook wel al een stukje meer dan anderen hier op het forum.
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » di 11 apr 2006, 12:02
Hihi, ik wil echt wel komen luisteren als ze af zijn hoor.
Die center gaat ook een kunstwerkje worden!
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » di 11 apr 2006, 12:04
de zit is gereserveerd
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » di 11 apr 2006, 20:15
Thanks!
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » za 15 apr 2006, 20:45
even een tussen stand
Morgen verder met kast 3 en ook de achterkanten erin maken.
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » zo 16 apr 2006, 20:31
Missie accompl.
Ik heb de 3 kasten afgekregen zover ik wou vandaag.
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » zo 16 apr 2006, 20:39
Well done!
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » zo 16 apr 2006, 23:57
Er wordt wat afgeklust in het paasweekeind!
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » ma 17 apr 2006, 7:25
Zeker weten. als je goed kijkt zie je bij de rechtse de onderkant al dicht.
FrankG
Berichten: 508 Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10
Bericht
door FrankG » ma 17 apr 2006, 19:06
nog wat geknutselt vandaag ;D
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » ma 17 apr 2006, 19:53
Wat zijn dat voor latjes die je in de bodem lijmt?