Nieuw Peerless/Seas ontwerp.
Moderator: Beheerdersteam
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Dat vilt heb ik bijeen tapijthandel vandaan hier in de stad. Doe ik regelmatig, gewoon ondertapijt. Vaak hebben ze nog her en der wat stukken over en kun je voor weinig meenemen. Ze hebben er zelf niets meer aan, dus lekker makkelijk en goedkoop en werkt erg goed als demping in "onze" kasten.thefinlux schreef:Hoi Edo,
Waar pluk jij dat vilt vandaan? Mooi kleurtje!
Nee, geen paperback. Ik moest daarvan 1 grote plaat kopen en kwam uit op rond de 200 euro voor zo'n grote plaat.Wowly schreef:he edo, geen papaerback fineer zie ik dat goed?
Weer heel erg mooi hoor!
Vraagje, heb je wel eens ervaren dat als je fineer plakt over de kopse kanten van twee aan elkaar gelijmde platen, dat je later de naad van die twee op elkaar geplaatste platen ziet door de fineer heen?
Gr Wowly
Dit normale fineer kost 10 euro per m2 dus is echt een stuk goedkoper. Stroken zijn 25..20 cm breedt, dus je zal ze wel aan elkaar moeten maken. Maar da's niet zo'n probleem als je weet hoe je dat moet doen.
Voor dit fineer was ik 38 euro kwijt dus. 4 stroken van 225x20..25 cm.
Waarschijnlijk hou ik nog 1 strookje over (als ik niet teveel versnij).
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel









