Raymond schreef:Wat voor filter heb je gebruikt?
Als je niet compenseert voor de bafflestep, klopt het inderdaad dat je bijna geen bas hebt
edit:
Ik heb net ff je topic gelezen over je filter. Je houdt inderdaad geen rekening met de bafflestep.
Lees hier wat het betekend en wat je eraan kan doen:
http://www.trueaudio.com/st_diff1.htm
Ik heb het geprobeerd, maar het klinkt het zelfde als ik treble minder zet op mijn versterker.
Ik heb trouwens de Visation W200S-8 op WinISD geprobeerd en die geeft de zelfde lijn als die peerless, alleen deze is 8" ipv 6,5" en is goedkoper.
Edit: De volume van de speaker wordt iets lager, en als ik de volume op mijn versterker hoger zet, hoor ik idd een klein beetje meer bass uit de BR pijp komen. Maar het is denk ik niet te vergelijken met een subwoofer.