Het is natuurlijk erg makkelijk om Hifi.nl nu te bekritiseren, nu ze geen weerwoord geven. Ik ben het ook niet vaak eens met hun conclusie's, maar kan ik wel zeggen dat er zeker goede recenseurs tussen zitten.
Het is gewoon heel erg moeilijk om iets als een gevoel, geluidsbeeld etc over te brengen. In iedere huiskamer zitten wel de nodige kanttekeningen in de acoustiek.
ik heb op de VAD eens mee mogen luisteren naar de verschillende kabels die Nordost maakten (kosten allemaal een vermogen) ze lieten je gedurende 2 minuten naar een kabel luisteren en dan mocht de groep vertellen wat ie ervan vond. Je had moeten zien hoe de non-verbale communicatie van die gast was, fantastisch. En velen hoorden/zagen ook duidelijk wat de man bedoelde, echt waar, veel opener, gedetaillerd etc etc, en dat werd steeds beter naarmate de kabels ook duurder waren.
Ik hoorde ook wel verschil, maar dat was allemaal heel erg subjectief welke nu jouw smaak was.....
Zo zie je maar hoe persoonlijk Hifi is.
Blijkbaar vinden veel mensen hifi.nl toch een leuke site gezien de bezoekersaantallen (ik kijk er nauwelijks op overigens..), en zijn we de enigen die het wél bij het rechte eind hebben...........
Het is volstrekt duidelijk voor mij dat deze man inderdaad niet de meest geschikte was om een dag als deze te vertegenwoordigen op Hifi.nl.
Daarom ben ik ook erg blij met de manier waarop sander dit in zijn 2e mail aanpakte, en ik hoop dat ie die vent eens een poepje laat ruiken!
Heeft ie al gereageerd Sander?
BTW, ik zou willen dat IK de eigenaar was van Hifi.nl, kon ik stoppen met werken geloof ik
Wowly