Ik heb lang niet laten van mezelf laten horen op dit forum, daar ik het nogal druk had met studeren en verhuizen. Sindskort is alles weer wat rustiger en heb ik de potmeters (volume red.) verwijderd uit mijn GeenKloon Monoblokken. Ergens op dit forum moet nog ergens het een en ander te vinden zijn over die dingen.
Het werkte namelijk niet fijn met die potmeters, omdat ik telkens weer de balans moest instellen, met de volumeknop van de voorversterker moest spelen en op die manier met drie knoppen tegelijk zat te klooien.
Nu raden jullie het misschien al, het werkt niet. Hierbij een plaatje van het schema zoals het nu is.
Ik heb al zitten zoeken naar eventuele draadbreuken, maar zo snel kan ik niets vinden. Heb pas sindskort een multimeter tot mijn beschikking en die ga ik dan maar eens gebruiken.
Mijn precieze klachten zijn dat een van de kanalen het wel doet, maar dat wel brom geeft als de ander ook aangesloten is. De ander doet het dus nauwelijks. Soms denk ik dat het aan de voeding ligt, maar bij nadere inspectie, kan ik daar ook niets vinden.
Tips iemand? Eventueel kan ik uiteindelijk fototjes gaan sturen, maar ik heb ze nu even niet bij me.
In ieder geval bedankt!
Groet,
Bart