Dank je voor je bezoek bij me thuis.
Ik vond het alsinds tof en fijn je in real live te ontmoeten.
Ik hoop dat ik een positieve indruk achtergelaten heb.
Het waren alsinds woorden van aanmoediging en ook van wederzijds hobbyisme

Ja die JMlab zijn echt massief:)
Pas als je ze echt ziet raak je pas echt onder de indruk.
Wat vond je der van? en ook van het HT?