Zijn deze drivers nu kapot, inwendig? vanaf de buitenkant is niks te zien.
Ik ben hardstikke boos.
Het waren niet zulke dure drivers maar toch, ik zeg altijd blijf er vanaf.
Moderator: Beheerdersteam
Zit al 10 minuten te luisteren, het valt gelukkig meerichard schreef:Oei, voortaan zelf je kamer opruimen![]()
Maar als het papier niet kapot is zal de schade wel mee vallen. Even aansluiten en horen of je krassende en raspende geluiden hoort.
Jep, een van de westra'sbartsegers schreef:toch niet de westra's hopleijk
daar gaat je projectje
Fout, fout fout! Als een moeder aanbied om op haar kosten nieuwe (betere?) speakers aan te schaffen dan moet je dat gelijk aannemen!Jan-Willem schreef:Jep, een van de westra'sbartsegers schreef:toch niet de westra's hopleijk
daar gaat je projectje, maar het valt allemaal gelukkig mee, heb hem nu al zo'n half uur allemaal testtonen laten spelen, en alleen nu bij de 100-127 hertz ongeveer kraakt ie af en toe. Ik heb wel het idee dat het steeds minder word. De conus is nog helemaal goed. M'n moeder heeft al aangeboden dat ik nieuwe speakers mag halen, op haar kosten
(mogen duurder zijn dan die westra's
) Maar ik maak dit project gewoon af (al zal het nog wel ff duren)
Daarna ga ik duurdere units kopen, dit is toch een 'probeer' projectje.
Helemaal mee eens.Leeuwarden schreef:Fout, fout fout! Als een moeder aanbied om op haar kosten nieuwe (betere?) speakers aan te schaffen dan moet je dat gelijk aannemen!Jan-Willem schreef:Jep, een van de westra'sbartsegers schreef:toch niet de westra's hopleijk
daar gaat je projectje, maar het valt allemaal gelukkig mee, heb hem nu al zo'n half uur allemaal testtonen laten spelen, en alleen nu bij de 100-127 hertz ongeveer kraakt ie af en toe. Ik heb wel het idee dat het steeds minder word. De conus is nog helemaal goed. M'n moeder heeft al aangeboden dat ik nieuwe speakers mag halen, op haar kosten
(mogen duurder zijn dan die westra's
) Maar ik maak dit project gewoon af (al zal het nog wel ff duren)
Daarna ga ik duurdere units kopen, dit is toch een 'probeer' projectje.
Morgen gelijk shoppen want overmorgen is ze het weer vergeten!
'
Ik zei dat er 1 speaker kapot was, van 100 euro, maar omdat ik 4 speakers nodig was, had ik niks maar aan die 4. Nu heb ik dus 400 euro, voor 4 speakers. Ik zit ook over te denken om er 2 te nemen en dan dus 200 per speaker te hebben. Ik had overigens deze speakers gekocht voor 80 euro, het waren Westra's KW-200-1324. 4x + 2x tweeter uit de fb 969 serie van philips, en 2x het filter uit die serie.rho schreef:Helemaal mee eens.Leeuwarden schreef:Fout, fout fout! Als een moeder aanbied om op haar kosten nieuwe (betere?) speakers aan te schaffen dan moet je dat gelijk aannemen!Jan-Willem schreef:Jep, een van de westra's, maar het valt allemaal gelukkig mee, heb hem nu al zo'n half uur allemaal testtonen laten spelen, en alleen nu bij de 100-127 hertz ongeveer kraakt ie af en toe. Ik heb wel het idee dat het steeds minder word. De conus is nog helemaal goed. M'n moeder heeft al aangeboden dat ik nieuwe speakers mag halen, op haar kosten
(mogen duurder zijn dan die westra's
) Maar ik maak dit project gewoon af (al zal het nog wel ff duren)
Daarna ga ik duurdere units kopen, dit is toch een 'probeer' projectje.
Morgen gelijk shoppen want overmorgen is ze het weer vergeten!
'
Kom op, wat is je nieuwe budget? Dan kunnen we je ineens wat mooie tips geven.
Dat heb ik later ook wel verteld, dat ze goedkoper waren, alleen ik was op dat moment zo boos, ik wou dat ze zich een beetje schuldig voelde.richard schreef:Lekkere zoon ben jij.Jan-Willem schreef:Ik zei dat er 1 speaker kapot was, van 100 euro, ... Ik had overigens deze speakers gekocht voor 80 euro,
Oei, oei, oei, laat haar 't maar niet horen anders ga je zonder avondeten en met je blote billen naar bed vanavondDat heb ik later ook wel verteld, dat ze goedkoper waren, alleen ik was op dat moment zo boos, ik wou dat ze zich een beetje schuldig voelde.