Wat nemen we allemaal mee naar de DDIY2006?

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Een beetje contrast moet er altijd zijn. Zo was vorig jaar het contrast tussen de grote ruimte met het 'geweld' van oa jeroen, edo en hans erg mooi met de 'buizenruimte' waar met veel kleinere en vooral andere opstellingen gespeeld werd.

Wij en alle andere deelnemers ook zullen zich vereerd voelen om naar ieders set te mogen komen luisteren!

Daniel
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

er zijn veel mensen die hun bouwsels mee willen nemen.
Volgend jaar heet het dus WDIY? 8)
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

keyser schreef:
er zijn veel mensen die hun bouwsels mee willen nemen.
Volgend jaar heet het dus WDIY? 8)
Er zijn dit jaar 144 aanmeldingen, hoeveel waren dat er vorig jaar? En ik neem niks mee, heb ook niks om mee te nemen. Ik ga de eerste keer maar eens luisteren, en ervaring opdoen.
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Jan-Willem schreef:
keyser schreef:
er zijn veel mensen die hun bouwsels mee willen nemen.
Volgend jaar heet het dus WDIY? 8)
Er zijn dit jaar 144 aanmeldingen, hoeveel waren dat er vorig jaar? En ik neem niks mee, heb ook niks om mee te nemen. Ik ga de eerste keer maar eens luisteren, en ervaring opdoen.
Vorig jaar was het een handjevol minder
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Hi Daniel,

Ik vraag me ook af hoeveel van de 144 aanmeldingen er zijn van leden op dit forum? En zijn hierbij de sponsors ook meegeteld bv.?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er heen ga.
Mijn geluids hobbie heeft jaren stil gelegen [te druk met werken].
Enige wat ik recentelijk heb gebouwd zijn mijn Casa's die nog niet representatief zijn. :oops:
Daarbij zijn ze redelijk zwaar uitgevallen [45Kg p/s]
Dus ook ik kom eigenlijk alleen kijken en ideeen opdoen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik heb voorgesteld mijn dual mono passive integrated UCD180AD mee te nemen, alsmede mijn niet afgewerkte refmon's, maar kreeg een berichtje terug dat er al genoeg was, misschien volgend jaar.......

Aangezien dit mijn eerste zelfbouwversterker is had ik het wel leuk gevonden als een aantal van de meer ervaren zelfbouwers hun blik hier eens over wierpen......

Daarbij klinkt in mijn kamer het linkerkanaal altijd wat sterker dan rechts. Dat kan aan mijn kameracoustiek, luidsprekers, versterker of evt de uitgang van de cd-speler liggen. En misschien had ik dan een oplossing gevonden als een van de experts alhier mij een tip had kunnen geven ofzo.

Vanmiddag ga ik de versterker luisteren op een set bestaande uit een sonus faber cremona met een cd-speler van Tjoeb (de nieuwste non plus ultra uitvoering :). Kijken of daar het linker kanaal ook wat sterker is.

Wowly
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Hi Wowly,
Aangezien dit mijn eerste zelfbouwversterker is had ik het wel leuk gevonden als een aantal van de meer ervaren zelfbouwers hun blik hier eens over wierpen......
Neem maar mee, dan werp ik een blik in 't inwendige voor je, evt. met constructief opbouwend commentaar.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

oei, hij is niet ankkelijk open te maken, maar ik neem wel gereedschap mee, dan lukt het wel denk ik. Moet er namelijk het een en ander voor demonteren

Wowly
Tweety
Berichten: 138
Lid geworden op: za 22 okt 2005, 23:11
Locatie: Helmond

Bericht door Tweety »

Zoals voor een aantal is deelname voor mij ook de eerste keer. Omdat het voor mij de laatste tijd wat lastig was om op dit forum wat van me te laten horen (werk, onwillige netverbindingen, thuisfront, enz :wink: ) ben ik ff stil geweest.

Ik neem mijn experimentele speakertjes mee (2-weg met een bandje) en misschien dat dit het inderdaad me wat suggesties oplevert en verbeteringen voor vervolg. Een van de praktische probleem puntjes van de afgelopen tijd is geweest dat ik er geen fotos van geplaatst kreeg. Maar die zal ik daarom wel meenemen. LEuk detail is misschien dat ik bij de bouw heel weinig hout heb gebruikt en het beetje op een andere manier gemaakt heb....

Mijn idee was eigenlijk om het mee te nemen om te kijken of het misschien eens doorgemeten kan worden. Tot mijn verrassing ben ik ingedeeld in ruimte 3. Nou ja geen punt natuurlijk want ze doen het. Enig is dat er niet zo veel bas uit komt, want uiteindelijk is het de bedoeling een 3-weg van te maken....

Tot ziens,

Wido
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Zo....auto vol, navigatiesysteem ingesteld,tassen klaargezet, telefoon opgeladen...Nu eerst borreltje op de bank en wachten maar (wel leeg zo die huiskamer.... :lol: )
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Edo schreef:
Zo....auto vol, navigatiesysteem ingesteld,tassen klaargezet, telefoon opgeladen...Nu eerst borreltje op de bank en wachten maar (wel leeg zo die huiskamer.... :lol: )
Laat morgen die luidsprekers en versterkers wel ingepakt op temperatuur komen i.v.m. condens vorming. Weet nog uit mijn orkest verleden wat dat met speakers en versterkers kan doen
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Zeker Sietse, gelukkig (alhoewel) is het 1,5 uur rijden (vroeg weg dus) Dus die 1,5 uur hebben ze al om op temperatuur te komen.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Mijn ref. mon.'s neem ik niet mee. Dat was eerst wel de bedoeling, maar de auto is stuk... ik kom met openbaar vervoer :cry:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Ik pak morgenochtend wel in. Ze zitten hier de hele avond al Idols te kijken :lol: .
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Hahaha, ik ook, met vriendin, maar ik ben al ingepakt, morgenochtend rond een uur of zeven vertrekken dus ik heb geen zin om morgenochtend om half zes oid. op te moeten, half zeven vind ik al vroeg zat :shock:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

jeroen_d schreef:
Ik pak morgenochtend wel in. Ze zitten hier de hele avond al Idols te kijken :lol: .
mogen de dames nu wél op zaterdag kijken? :lol:
die herhalingen zijn natuurlijk ook niets waard :roll:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Lancetta's liggen al in de auto, routebeschrijving en kaart liggen klaar, gepaste kleding ook.

we (fireman en ik) gaan ~9:00 uit R'dam weg, dus ergens half elf zullen we er wel zijn.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

yummie, voorpret!

Ik moet zeggen, ik heb wel zin in morgen!

Om 8.30 afgesproken in eindhoven, daarna met z'n allen naar Zutphen, zullen er om half 11 ook wel zijn denk ik. Hangt er een beetje vanaf of Krunk een beetje doorrijd :twisted:

Vandaag nog even met mijn neef zijn set mezelf gecalibreerd. Ik wilde ff horen hoe mijn UcD180 AD-tje zou klinken, heeft ie spades aan zijn LS-snoeren zitten..... en dat past bij mij niet. Helaas.


Wowly
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Henkjan?
gepaste kleding ook
Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgen :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

SSassen schreef:
Henkjan?
gepaste kleding ook
Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgen :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
misschien moesten we dan nog maar een last-minute prgrammazwijziging doorvoeren 8)
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Henkjan schreef:
gepaste kleding ook
Ook hier verbazing...haha..Eens kijken of we net als vorig jaar een lekker restaurant na afloop kunnen vinden.
JeroenD schreef:
Ze zitten hier de hele avond al Idols te kijken
19:59 uur klaar met laden... :)
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

daniel schreef:
SSassen schreef:
Henkjan?
gepaste kleding ook
Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgen :mrgreen:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
misschien moesten we dan nog maar een last-minute prgrammazwijziging doorvoeren 8)
Merk je het Sander? Onder een stripact kom je niet meer uit!
Ondertussen ben ik even in een andere ruimte als je het niet erg vindt.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Kweenie... zo bereik je wel een breder publiek... :shock:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”