Wat nemen we allemaal mee naar de DDIY2006?
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Een beetje contrast moet er altijd zijn. Zo was vorig jaar het contrast tussen de grote ruimte met het 'geweld' van oa jeroen, edo en hans erg mooi met de 'buizenruimte' waar met veel kleinere en vooral andere opstellingen gespeeld werd.
Wij en alle andere deelnemers ook zullen zich vereerd voelen om naar ieders set te mogen komen luisteren!
Daniel
Wij en alle andere deelnemers ook zullen zich vereerd voelen om naar ieders set te mogen komen luisteren!
Daniel
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Vorig jaar was het een handjevol minderJan-Willem schreef:Er zijn dit jaar 144 aanmeldingen, hoeveel waren dat er vorig jaar? En ik neem niks mee, heb ook niks om mee te nemen. Ik ga de eerste keer maar eens luisteren, en ervaring opdoen.keyser schreef:er zijn veel mensen die hun bouwsels mee willen nemen.
Volgend jaar heet het dus WDIY?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Hi Daniel,
Ik vraag me ook af hoeveel van de 144 aanmeldingen er zijn van leden op dit forum? En zijn hierbij de sponsors ook meegeteld bv.?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ik vraag me ook af hoeveel van de 144 aanmeldingen er zijn van leden op dit forum? En zijn hierbij de sponsors ook meegeteld bv.?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er heen ga.
Mijn geluids hobbie heeft jaren stil gelegen [te druk met werken].
Enige wat ik recentelijk heb gebouwd zijn mijn Casa's die nog niet representatief zijn.
Daarbij zijn ze redelijk zwaar uitgevallen [45Kg p/s]
Dus ook ik kom eigenlijk alleen kijken en ideeen opdoen.
Mijn geluids hobbie heeft jaren stil gelegen [te druk met werken].
Enige wat ik recentelijk heb gebouwd zijn mijn Casa's die nog niet representatief zijn.
Daarbij zijn ze redelijk zwaar uitgevallen [45Kg p/s]
Dus ook ik kom eigenlijk alleen kijken en ideeen opdoen.
Ik heb voorgesteld mijn dual mono passive integrated UCD180AD mee te nemen, alsmede mijn niet afgewerkte refmon's, maar kreeg een berichtje terug dat er al genoeg was, misschien volgend jaar.......
Aangezien dit mijn eerste zelfbouwversterker is had ik het wel leuk gevonden als een aantal van de meer ervaren zelfbouwers hun blik hier eens over wierpen......
Daarbij klinkt in mijn kamer het linkerkanaal altijd wat sterker dan rechts. Dat kan aan mijn kameracoustiek, luidsprekers, versterker of evt de uitgang van de cd-speler liggen. En misschien had ik dan een oplossing gevonden als een van de experts alhier mij een tip had kunnen geven ofzo.
Vanmiddag ga ik de versterker luisteren op een set bestaande uit een sonus faber cremona met een cd-speler van Tjoeb (de nieuwste non plus ultra uitvoering
. Kijken of daar het linker kanaal ook wat sterker is.
Wowly
Aangezien dit mijn eerste zelfbouwversterker is had ik het wel leuk gevonden als een aantal van de meer ervaren zelfbouwers hun blik hier eens over wierpen......
Daarbij klinkt in mijn kamer het linkerkanaal altijd wat sterker dan rechts. Dat kan aan mijn kameracoustiek, luidsprekers, versterker of evt de uitgang van de cd-speler liggen. En misschien had ik dan een oplossing gevonden als een van de experts alhier mij een tip had kunnen geven ofzo.
Vanmiddag ga ik de versterker luisteren op een set bestaande uit een sonus faber cremona met een cd-speler van Tjoeb (de nieuwste non plus ultra uitvoering
Wowly
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Hi Wowly,
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Neem maar mee, dan werp ik een blik in 't inwendige voor je, evt. met constructief opbouwend commentaar.Aangezien dit mijn eerste zelfbouwversterker is had ik het wel leuk gevonden als een aantal van de meer ervaren zelfbouwers hun blik hier eens over wierpen......
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Zoals voor een aantal is deelname voor mij ook de eerste keer. Omdat het voor mij de laatste tijd wat lastig was om op dit forum wat van me te laten horen (werk, onwillige netverbindingen, thuisfront, enz
) ben ik ff stil geweest.
Ik neem mijn experimentele speakertjes mee (2-weg met een bandje) en misschien dat dit het inderdaad me wat suggesties oplevert en verbeteringen voor vervolg. Een van de praktische probleem puntjes van de afgelopen tijd is geweest dat ik er geen fotos van geplaatst kreeg. Maar die zal ik daarom wel meenemen. LEuk detail is misschien dat ik bij de bouw heel weinig hout heb gebruikt en het beetje op een andere manier gemaakt heb....
Mijn idee was eigenlijk om het mee te nemen om te kijken of het misschien eens doorgemeten kan worden. Tot mijn verrassing ben ik ingedeeld in ruimte 3. Nou ja geen punt natuurlijk want ze doen het. Enig is dat er niet zo veel bas uit komt, want uiteindelijk is het de bedoeling een 3-weg van te maken....
Tot ziens,
Wido
Ik neem mijn experimentele speakertjes mee (2-weg met een bandje) en misschien dat dit het inderdaad me wat suggesties oplevert en verbeteringen voor vervolg. Een van de praktische probleem puntjes van de afgelopen tijd is geweest dat ik er geen fotos van geplaatst kreeg. Maar die zal ik daarom wel meenemen. LEuk detail is misschien dat ik bij de bouw heel weinig hout heb gebruikt en het beetje op een andere manier gemaakt heb....
Mijn idee was eigenlijk om het mee te nemen om te kijken of het misschien eens doorgemeten kan worden. Tot mijn verrassing ben ik ingedeeld in ruimte 3. Nou ja geen punt natuurlijk want ze doen het. Enig is dat er niet zo veel bas uit komt, want uiteindelijk is het de bedoeling een 3-weg van te maken....
Tot ziens,
Wido
Laat morgen die luidsprekers en versterkers wel ingepakt op temperatuur komen i.v.m. condens vorming. Weet nog uit mijn orkest verleden wat dat met speakers en versterkers kan doenEdo schreef:Zo....auto vol, navigatiesysteem ingesteld,tassen klaargezet, telefoon opgeladen...Nu eerst borreltje op de bank en wachten maar (wel leeg zo die huiskamer....)
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Hahaha, ik ook, met vriendin, maar ik ben al ingepakt, morgenochtend rond een uur of zeven vertrekken dus ik heb geen zin om morgenochtend om half zes oid. op te moeten, half zeven vind ik al vroeg zat
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
yummie, voorpret!
Ik moet zeggen, ik heb wel zin in morgen!
Om 8.30 afgesproken in eindhoven, daarna met z'n allen naar Zutphen, zullen er om half 11 ook wel zijn denk ik. Hangt er een beetje vanaf of Krunk een beetje doorrijd
Vandaag nog even met mijn neef zijn set mezelf gecalibreerd. Ik wilde ff horen hoe mijn UcD180 AD-tje zou klinken, heeft ie spades aan zijn LS-snoeren zitten..... en dat past bij mij niet. Helaas.
Wowly
Ik moet zeggen, ik heb wel zin in morgen!
Om 8.30 afgesproken in eindhoven, daarna met z'n allen naar Zutphen, zullen er om half 11 ook wel zijn denk ik. Hangt er een beetje vanaf of Krunk een beetje doorrijd
Vandaag nog even met mijn neef zijn set mezelf gecalibreerd. Ik wilde ff horen hoe mijn UcD180 AD-tje zou klinken, heeft ie spades aan zijn LS-snoeren zitten..... en dat past bij mij niet. Helaas.
Wowly
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Henkjan?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgengepaste kleding ook
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
misschien moesten we dan nog maar een last-minute prgrammazwijziging doorvoerenSSassen schreef:Henkjan?
Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgengepaste kleding ook![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Merk je het Sander? Onder een stripact kom je niet meer uit!daniel schreef:misschien moesten we dan nog maar een last-minute prgrammazwijziging doorvoerenSSassen schreef:Henkjan?
Uh? Is er een kledingvoorschrift? Ik heb m'n string tanga met mini bikini klaarliggen voor morgengepaste kleding ook![]()
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Ondertussen ben ik even in een andere ruimte als je het niet erg vindt.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
