Rogier, ik snap dat je voor je product opkomt, maar houd de discussie wel inhoudelijk en niet persoonlijk. Sander kennende staat hij hier voor open.rogier schreef:grappig zo'n verhaaltje,
als je een model hebt gemeten dat al lang ge-updated is, en zelfs uit productie is,
als je belang erbij hebt om andere merken af te zeiken,
als je luisterd naar een set met een aardings-probleem, gek dat het niet klinkt.. (inmiddels kan dit probleem zich niet meer voordoen)
als je dingen niet verifieerd met mensen die met de apparaten werken
zo zijn er nog wel meer dingen te noemen,
zwaar amateuristisch, het zegt gelukkig wel wat over degene die gemeten heeft
Als we nog een dergelijke post zien, zal deze worden verwijderd.

