Geen werk ?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Geen werk ?

Bericht door Jan-Willem »

Hallo forumgangers,
Ik verbaas mij soms over de hoeveelheid reply's gedurende middagen. Ik denk dan, hoeft men niet te werken? Ik zit nog op school, dus ik kan af en toe in een tussenuur posten :)
Hoe doen jullie dit, onder werkttijd 8) ?
Deze vraag stel ik alleen maar uit nieuwsgierigheid :P
Groet JW
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

:) Gewoon op werk hier. We moeten nogal eens wachten op klanten of materiaal (of computer moet even renderen) en dan hebben we even de tijd om achter de computer te kruipen.....en nu lunchpauze...
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Ik werk vanaf huis en zit bijna de hele dag achter de PC, dus dan is een reply tikken, of een nieuw topic openen, natuurlijk zo gebeurd.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Zit de bijna de hele dag achter een PC te ontwerpen en (embedded) software te schrijven. Kan nautuurlijk in de kantine weer voor de zoveelste keer de bekende dorpsroddels aanhoren maar het nuttig en aangenaam verpozen op dit forum is toch leuker als ik even wat afleiding wil.
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 607
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 12:02
Locatie: Hellevoetsluis/Vlissingen

Bericht door michiel »

Ik mag nog studeren. Afgelopen half jaar leek ik meer op een full time vakantie ganger met een bijbaantje waar ik mijn eigen werktijden mag bepalen. :lol:

Maar er komt verandering in, straks een 5 maanden stage (full time mee werken en daarnaast nog een bijbaantje (16 uur in de maand minimaal) aanhouden. :?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

gewoon op t werk...... ff ze breen resetten...
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Relax Henkjan, je gecrashde harde schijf is gered, dus alles is weer rooskleurig :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Hoe doen jullie dit, onder werkttijd
eeuuuuh...werktijd? wat was dat ook al weer... :? O, verhip ja, weet het weer.. :D

Heb nu een andere baas. Boodschappen, afstoffen, hond uitlaten, ff forum bijlese, opruimen, krantje er al?, hondje dan maar weer uitlaten, ff prutsen aan tweepitters, cd'tje proberen, nog even prutsen, forum nog even lezen, enz enz en dan komt de baas thuis!!! :shock: Aardappeltjes schillen enzo en als dan de afwas in het apparaat zit, forum lezen soms iets schrijven, koffie, weer forum kijken/schrijven in de hoop dat er weer wat leuks gebeurd (komt toch wel vaak voor hoor 8) ) Is de TV niks bij.
Kortom, ik barst van de vrije tijd om op het forum actief te zijn want bovenstaand lijkt erger dan het is. :wink:
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Gewoon op het werk hier achter de PC software aan het proggen ;) Nouja, nu ff een middagje vrij, maar normaal dus niet :oops:

Mooie is dat software uploaden altijd ff wat tijd kost, en dat is een mooie gelegenheid om ff de forums af te struinen ;)
audiofreak
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
Contacteer:

Bericht door audiofreak »

ach nu ff ziek en dus tijd voor de hobby.
Normaal druk op de ladder om de ramen te lappen bij particulieren en hen een glashelder inzicht met uitzicht te geven. :lol:
met een groet,
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik werk nu 30 uur, dus regelmatig kan ik ff opladen :D
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Same here, zit hele dag achter pc voor mijn stage, dan is fftjes het forum bekijken zo gedaan.
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Als ik zo even dit topic doorblader dan zitten er toch wel wat luxejongens tussen.

Ik werk dagelijks bijna non-stop van 8.00 tot 24.00

Tussendoor haal ik emails op. Daaronder soms reacties op ingeschreven topics. Die moeten dan even snel gelezen worden. Dat gaat meestal onder sterke tijdsdruk.

In het weekend gaat dat meer relaxed, zoals nu dus. Dan is er tijd om enkele nieuwe topics te screen'n

Ed.
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door teacher »

/me zit ook een soort van op school.. Tussenuurtje, ff geen geren en gedraaf maar eventjes mijn fora afstruinen.
Gebruikersavatar
Rademakers
Berichten: 199
Lid geworden op: wo 24 nov 2004, 1:57
Locatie: Rotterdam

Bericht door Rademakers »

Twintig lesuren per week, van de overige 40 verwachten ze dat je dat thuis doet (met gemiddeld 5 uur per week lukt het tot nu toe ook :wink:) Helaas ligt dat volgend jaar anders.

Mvg Johan
steks
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 25 feb 2005, 20:07
Locatie: Barendrecht

Bericht door steks »

Gewoon tijdens het werk, en ik werk ook nogeens in ploegendienst, dus ben vaak vrij op rare tijden.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Eigen bedrijfje. Hollen of stilstaan wat werk betreft. 'tIs nu een periode van hollen...
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”