Hoe doen jullie dit, onder werkttijd
eeuuuuh...werktijd? wat was dat ook al weer...

O, verhip ja, weet het weer..
Heb nu een andere baas. Boodschappen, afstoffen, hond uitlaten, ff forum bijlese, opruimen, krantje er al?, hondje dan maar weer uitlaten, ff prutsen aan tweepitters, cd'tje proberen, nog even prutsen, forum nog even lezen, enz enz en dan komt de baas thuis!!!

Aardappeltjes schillen enzo en als dan de afwas in het apparaat zit, forum lezen soms iets schrijven, koffie, weer forum kijken/schrijven in de hoop dat er weer wat leuks gebeurd (komt toch wel vaak voor hoor

) Is de TV niks bij.
Kortom, ik barst van de vrije tijd om op het forum actief te zijn want bovenstaand lijkt erger dan het is.
