@Jan: thnx! Dat vond ik ook wel.... ben de afgelopen maanden weer lekker bezig geweest, en het bevalt me erg goed! Er zit tenminste ook schot in de zaak
@Juul: ik verwacht weinig last van storingen te hebben met deze trafo's. Als ik ze op dezelfde manier zou plaatsen als je in een luidspreker zou doen, dan zou t niet meer in de behuizing passen.
De voeding is niet op bespaard inderdaad. Van de 9 kanalen zijn er 2 die een trafo delen, de rest heeft een eigen voeding.
Die 2 die delen zijn de subkanalen, die hebben samen een 1kVA trafo (andere behuizing).
Elke voeding bestaat uit 6 elco's van 10.000µF, 2 brugcellen, eigen trafo, en een voedingsfilter van TNT-audio.
Tegen de tijd dat ik weer met de Thel blokken aan de slag ga, zal ik ook een posting met een foto van de voeding wegzetten, die is nog wat asocialer zeg maar.
Voor de gelegenheid heb ik vorig jaar een doos van 100 stuks 10.000µF/63V gekocht, dat was wel handig
@Jan-Willem: dat is een philips middentoner. Ik heb er 3 van staan, die gebruik ik altijd om versterkers te testen. Zit nog best een lekker geluidje in ook! AD5062 SQ8 om precies te zijn.
Groet, Joris