Ja daar wisten we al
<Edit>
Of toch niet
Moderator: Beheerdersteam
We weten niet wat exact DE reden is, maar het klinkt absoluut beter. Dus ons idee is om twéé lichtere trafo's te gebruken ipv één zware!Pjotr schreef:Bedank Jan-Peter,
Eindelijk de ervaringsdeskundige![]()
Maar wbt dat dual mono: Als je slechts 1 trafo gebruikt en je stuurt de UcD's gebalanceerd aan, maakt het dan nog zoveel uit? of is de CMR dan toch onvoldoende zodat dit minder klinkt?
Dat is ofwel wishful thinking, ofwel hebben ze het over een klasse AB of B versterker met een moeilijke belasting eraan.Wowly schreef:Hehe![]()
ff de knuppel in het hoenderhok gooien..... Er zijn nogal wat mensen (oa op diyaudio) die vonden dat een fors overbemeten voeding in de zin van trafo's (niet van elco's 20.000 zou het max zijn van geluidskwaliteit) een grote verbetering gaf!
Even de knuppel terug gooien: Bruno's zijn eigen Hobby ucD versterker klinkt alsnog het allerbeste....Wowly schreef:Hehe![]()
ff de knuppel in het hoenderhok gooien..... Er zijn nogal wat mensen (oa op diyaudio) die vonden dat een fors overbemeten voeding in de zin van trafo's (niet van elco's 20.000 zou het max zijn van geluidskwaliteit) een grote verbetering gaf!
Wowly
Meen je dit serieus Ralph?ralph schreef:Misscien jullie al lang bekend maar voor slechts CHF940 kan je ook een mooi setje voor je PSU van de UCD180 krijgen........
http://www.audio-consulting.ch/HypexPSUKit.htm