Ik heb bijna mijn werkplaats op orde. Eindelijk de ruimte om eens goed te klussen.
Enige nadeel is wel dat het een afgesloten ruimte is. Als ik daar ga zagen of frezen, dan vliegt het stof door de lucht..
Wat is het beste aan te raden om als goede stofafzuiger te fungeren? Een nat/droog zuiger, of een normale oude stofzuiger?
De nat/droogzuigers beginnen zo bij €100, tweedehands zie ik ze bijna niet voorbij komen.
Een normale oude stofzuiger, heb je al voor rond de €20. Maar hoe lang gaat dat mee als hij de hele tijd aan het stofhappen is?

