DVD spelers: off-topic or not off-topic.....

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Wel, is het de bedoeling om enkel over zelfbouw te discuteren?
Het toffe aan het vorige forum was volgens mij juist dat je niet enkel over zelfbouw hoeft te babbelen. Ik combineer de zaken graag en heb b.v. erg toffe gesprekken gehad over draaitafels en goedkope DVD-spelers. Misschien zou het dan toch tof zijn om enkel kleinere rubriekjes aan te maken waar we ook daarover kunnen overleggen.
Probleem is dan natuurlijk dat je achter een andere naam moet gaan zoeken als je de lading wil dekken.
Eigenlijk niet makkelijk.....
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Daarvoor hebben we het off-topic gedeelte. Daar mag in principe alles besproken worden.
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Ik vind dat eigenlijk niet zo off-topic. Het is dan wel geen zelfbouw (hoewel het bij draaitafels wel dicht in de buurt kan komen) maar het gaat toch ook over audio.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

tja, off-topic, verwant, ... uiteindelijk heb je wel een speler nodig om wat met je zelfbouwluidsprekers te doen....
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”