Wel, is het de bedoeling om enkel over zelfbouw te discuteren?
Het toffe aan het vorige forum was volgens mij juist dat je niet enkel over zelfbouw hoeft te babbelen. Ik combineer de zaken graag en heb b.v. erg toffe gesprekken gehad over draaitafels en goedkope DVD-spelers. Misschien zou het dan toch tof zijn om enkel kleinere rubriekjes aan te maken waar we ook daarover kunnen overleggen.
Probleem is dan natuurlijk dat je achter een andere naam moet gaan zoeken als je de lading wil dekken.
Eigenlijk niet makkelijk.....
DVD spelers: off-topic or not off-topic.....
Moderator: Beheerdersteam
