http://www.seas.no/thor.htm

greets sjors
Moderator: Beheerdersteam

Ene meneer Scottmouse op Diy kan et wel volgens mij ?Henkjan schreef:helaas nog niet, misschien als we t met z'n allen aan MJK vragenweidok schreef:In mathcad kun je wel 2 woofers in en Tl simuleren geloof ik ??
As Sietse het ken, kanne jullie et oekweidok schreef:Ene meneer Scottmouse op Diy kan et wel volgens mij ?Henkjan schreef:helaas nog niet, misschien als we t met z'n allen aan MJK vragenweidok schreef:In mathcad kun je wel 2 woofers in en Tl simuleren geloof ik ??![]()
Maar voor een TL met 2 woofers blijft de THOR mi vrij ondiep...
Speakers konden weleens ademnood hebben in die kast![]()