Focal JM-lab "profile 918"
Moderator: Beheerdersteam
Focal JM-lab "profile 918"
Waar zou ik de luidsprekerunits en bijhorende filter kunnen vinden die in deze luidsprekerkast horen?
Het gaat hier over het merk Focal JM-lab en het model is de Profile 918.
De lege kasten onafgewerkt heb ik al.
Het gaat hier over het merk Focal JM-lab en het model is de Profile 918.
De lege kasten onafgewerkt heb ik al.
- ome subtilieco
- Berichten: 316
- Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
- Locatie: poortugaal
- ome subtilieco
- Berichten: 316
- Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
- Locatie: poortugaal
- ome subtilieco
- Berichten: 316
- Lid geworden op: vr 10 dec 2004, 19:20
- Locatie: poortugaal
Ik zie het eerder omgekeerd, de Audiom 6WM is met zn Fs van 117 Hz en hoge Qts (0.49) niet echt geschikt voor een basreflex, al heb ik reeds talrijke projecten gezien waarin ie wel zo gebruikt wordt. De 6W4311 lijkt me meer geschikt als basdriver (Fs van 50 Hz en Qts van 0.38 ), in een schone basreflexkast van 13 liter lijkt me deze niet te misstaan. Ik heb het geprobeerd en ben er nog steeds zeer tevreden over. U kan wel geen grote geluidsdrukken verwachten onder de 45 Hz.
Dit is echter puur theoretisch gesproken. Een ontwerp met de Audiom 6W als basdriver kan misschien ook goed klinken. Het is het proberen waard, mocht ik nog aan deze units geraken probeer ik het zeker eens uit.
@ FrankG, hoe bestelde jij je units bij Zalytron, het lijkt me niet een echte webshop te zijn, hoe gebeurde je betaling (VISA?)
Dit is echter puur theoretisch gesproken. Een ontwerp met de Audiom 6W als basdriver kan misschien ook goed klinken. Het is het proberen waard, mocht ik nog aan deze units geraken probeer ik het zeker eens uit.
@ FrankG, hoe bestelde jij je units bij Zalytron, het lijkt me niet een echte webshop te zijn, hoe gebeurde je betaling (VISA?)
Synthese schreef:Was dit voor mij bedoeld? Op die twee adressen kan ik niets van die drivers krijgenFrankG schreef:Alternatief heb ik hierboven gezet !!Heb dan naar de fabrikant gebeld met als gevolg het zelfde antwoord
http://www.zalytron.com/audiom.html
Of een exemplaar van volkslautspecher.FrankG schreef:Voor de tweeter zou je er een van de audiom reeks kunnen nemen.
Een tlr of een TD5

