mijn verwezelijkingen tot zo ver

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
jago
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 28 dec 2005, 1:20
Locatie: Antwerpen(Berchem)
Contacteer:

mijn verwezelijkingen tot zo ver

Bericht door jago »

hallo ik ben nieuw in het forum
ik dacht als ik is laat zien wat ik in mijn vrije tijd al heb ge knutselt.
ik ben er nog niet goed achter hoe ik foto's er op moet zeten dus dat zal nog even moeten wachten.
ceatie 1
ik had het idee op gevat om zelf een paar boxen te maken(zo als iedereen hier)
ik aan de slag zonder veel kenis (boekje gelezen maar wegens laag buget niet echt speakers die zich leenden tot berekeningen)
de speakers zagen er redelijk uit maar door dat de kwalitijd zo slecht was verder nooit afgebouwt.

ceratie 2
samen met mijn jongere broer (16) had ik het idee op gevat een soort dragbare radio te maken maar dan een beetje luider en beter.
ik ben begonnen van pioneer auto speakertjes 2" die ik voor zag van een versterkertje en een brommer baterij.
dit in een triplex behuizing. een aantal aan sluitingen voor een disc-men( of iets anders met een klein plugje. Resultaat : een radio waar van de buuren kwamen klagen dat nie groter was al een printer( het snelst om mee te vergelijken. een niet te grote printer he :D )


(als iemant concreet kan zegen hoe foto's moeten volgen die snel :) )
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Ha die Jago, welkom hier :!:

wat betreft die foto's: viewtopic.php?t=155
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Bericht door Miniwatt »

een radio waar van de buuren kwamen klagen dat nie groter was al een printer( het snelst om mee te vergelijken. een niet te grote printer he )
Het is me niet helemaal duidelijk wat je wilt zeggen :?:
Gebruikersavatar
jago
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 28 dec 2005, 1:20
Locatie: Antwerpen(Berchem)
Contacteer:

Bericht door jago »

hier zijn wat foto's als ze werken.

creatie 1
Afbeelding

Afbeelding


creatie 2
unit:
Afbeelding


het versterkertje
Afbeelding

de boxjes

Afbeelding

brommer baterij

Afbeelding

geheel

Afbeelding

achtergrond is brommer van broer.
het gat moet nog een cd speler in komen maar we zijn nog op zoek naar een manier om een pc cd-speler er in te krijgen.

de achter kant met de boxjes er aan bevestigt

Afbeelding
Gebruikersavatar
Masuji
Berichten: 84
Lid geworden op: do 19 mei 2005, 10:35
Locatie: Ravels-Eel Belgium

Bericht door Masuji »

Crea bea genoeg mister hobbiebob :lol:
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

hahaha die brommerboxen. super!
Gebruikersavatar
jago
Berichten: 217
Lid geworden op: wo 28 dec 2005, 1:20
Locatie: Antwerpen(Berchem)
Contacteer:

Bericht door jago »

de boxen horen niet bij de bromer hoor.
die stonden daar toevalig op toen we foto's waren aant maken.
heb nog een vraagje weet er iemand een programa om 3D mee te tekenen dat je gratis kunt downloaden?
Gesloten