ik dacht als ik is laat zien wat ik in mijn vrije tijd al heb ge knutselt.
ik ben er nog niet goed achter hoe ik foto's er op moet zeten dus dat zal nog even moeten wachten.
ceatie 1
ik had het idee op gevat om zelf een paar boxen te maken(zo als iedereen hier)
ik aan de slag zonder veel kenis (boekje gelezen maar wegens laag buget niet echt speakers die zich leenden tot berekeningen)
de speakers zagen er redelijk uit maar door dat de kwalitijd zo slecht was verder nooit afgebouwt.
ceratie 2
samen met mijn jongere broer (16) had ik het idee op gevat een soort dragbare radio te maken maar dan een beetje luider en beter.
ik ben begonnen van pioneer auto speakertjes 2" die ik voor zag van een versterkertje en een brommer baterij.
dit in een triplex behuizing. een aantal aan sluitingen voor een disc-men( of iets anders met een klein plugje. Resultaat : een radio waar van de buuren kwamen klagen dat nie groter was al een printer( het snelst om mee te vergelijken. een niet te grote printer he
(als iemant concreet kan zegen hoe foto's moeten volgen die snel









