
Origineel van Triodedick
Zie mijn website voor meer details http://members.home.nl/ton.van.der.mark/MonoBill.htm.
Ik zal een fotoverslag van de bouw van dit project plaatsen, ik ben momenteel op de bestelde trafoset aan het wachten.
Deze versterker komt ipv de Little Ceasar dual-mono 300B Single Ended triode eindversterkers. Die waren niet in staat om mijn nieuwe Scan-Speak Reference Monitoren aan te sturen.
