sietse schreef:Die prijs valt me inderdaad mee. Had het duurder verwacht.
Maar de keus is aan Ger.
Goh, ik had een beetje gehoopt dat er op zo'n forum voor mij gedacht werd. Had ik dus helemaal fout
Tja, ik vind die 7000 prachtig, maar veel te duur. De Vifa tegenhanger viel tegen. Dan ga je dus opzoek naar iets er tussen in. Vandaar dit topicje. Maar nog geen echt antwoord op die allereerste vraag, alleen een aankondiging dat er een antwoord in de maak is (Tony)
Even @ Sietse.
Ik heb Sostratos gesimuleerd als een 2,5 weg. Jo hawwe gelyk Sietse, giet poer best. (ps ik ben geen Fries) Door de afrol van de gesloten box van de 12m moet de 18w wel wat langer meedraaien. Het hele filter voor de 18w bestaat dan uit een enkele spoel van 4.7mH, de 12m komt vrij in doch onderin gedempt door de geslotenbox (qtc .52). Met een ss9500 als tweeter had ik de hele zooi zomaar glad.
Alleen die 9500 wordt het sowieso niet. Voor 2 tientjes meer heb je de wat fraaiere 9700. Blijft de vraag:
Hoe doet die 7100 het?
Wie weet ergens een te beluisteren proef opstelling?
(nu stop ik want krijg een berichtje van Edo over aanvullende frd-tjes)