Hoi,
elders op dit forum kan u lezen dat ik bezig ben met een nieuw ontwerp met Morel units. Wie heeft reeds ervaring met deze units?
Ik zou de Supreme 110 tweeter gebruiken (zijn ook reeds aangekocht), de MW 114S midranges en de MW 168 bass-midrange.
Bart
Ervaring met Morel units
Moderator: Beheerdersteam
Hoi Bart,
Heb ervaring met de MDT30 en de MDT33 van hun gamma, waarvan beide toch behoorlijk wat toevoegen aan de muziek. Maar dit geeft wel een levendiger en precies meer "live" hoog, waar sommige mensen wel voor te vinden zijn.
Waarbij ik wel moet vertellen dat ik de MDT33 absoluut zen geld niet waard vond en daarom ook de deur uitging. De MDT30 doet het opdat opzicht wel een pak beter ( vond trouwens weinig verschillen tussen beiden ).
Nou weet ik wel van meerdere bronnen dat als je de ferro eruit pleurd dat ie daarvan nog van opfleurd, maar in hoeverre dit een verbetering is is me een raadsel.
Met de rest van hun gamma heb ik nog geen ervaringen.
Groetjes
Rudy
Heb ervaring met de MDT30 en de MDT33 van hun gamma, waarvan beide toch behoorlijk wat toevoegen aan de muziek. Maar dit geeft wel een levendiger en precies meer "live" hoog, waar sommige mensen wel voor te vinden zijn.
Waarbij ik wel moet vertellen dat ik de MDT33 absoluut zen geld niet waard vond en daarom ook de deur uitging. De MDT30 doet het opdat opzicht wel een pak beter ( vond trouwens weinig verschillen tussen beiden ).
Nou weet ik wel van meerdere bronnen dat als je de ferro eruit pleurd dat ie daarvan nog van opfleurd, maar in hoeverre dit een verbetering is is me een raadsel.
Met de rest van hun gamma heb ik nog geen ervaringen.
Groetjes
Rudy
heb ondertussen deze link gevonden
http://ldsg.snippets.org/vendors/morel.php3
ook andere merken kun je op deze site terugvinden
Bart
http://ldsg.snippets.org/vendors/morel.php3
ook andere merken kun je op deze site terugvinden
Bart

