Ervaring met Morel units

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Aquilon
In memoriam †

Ervaring met Morel units

Bericht door Aquilon »

Hoi,

elders op dit forum kan u lezen dat ik bezig ben met een nieuw ontwerp met Morel units. Wie heeft reeds ervaring met deze units?
Ik zou de Supreme 110 tweeter gebruiken (zijn ook reeds aangekocht), de MW 114S midranges en de MW 168 bass-midrange.

Bart
Rudy

Bericht door Rudy »

Hoi Bart,

Heb ervaring met de MDT30 en de MDT33 van hun gamma, waarvan beide toch behoorlijk wat toevoegen aan de muziek. Maar dit geeft wel een levendiger en precies meer "live" hoog, waar sommige mensen wel voor te vinden zijn.

Waarbij ik wel moet vertellen dat ik de MDT33 absoluut zen geld niet waard vond en daarom ook de deur uitging. De MDT30 doet het opdat opzicht wel een pak beter ( vond trouwens weinig verschillen tussen beiden ).

Nou weet ik wel van meerdere bronnen dat als je de ferro eruit pleurd dat ie daarvan nog van opfleurd, maar in hoeverre dit een verbetering is is me een raadsel.

Met de rest van hun gamma heb ik nog geen ervaringen.

Groetjes
Rudy
Aquilon
In memoriam †

Bericht door Aquilon »

heb ondertussen deze link gevonden

http://ldsg.snippets.org/vendors/morel.php3

ook andere merken kun je op deze site terugvinden

Bart
Wijx

Bericht door Wijx »

Ik vind die Morel tweeter toch wel erg mooi, maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen een andere mening hebben. Bij de audiofabriek hebben ze een ontwerp staan met Morel supreme 110. AA C-quenze en Eton, klinkt erg mooi.
Plaats reactie