Tja, het hangt heel erg af van wat voor input ik gebruik. De brom wordt wel wat erger als ik mijn pc als input gebruik. Ik moet ook wat betere interlinks gaan kopen voor van mijn voorversterker naar de amp, want die zijn ook geen porrem.
Groenten,
Bart
GeenKloon project; het werkt!
Moderator: Beheerdersteam
