No offence, maar das helemaal niet eens de reden van je brom, brom in een kern van een trafo heeft onststaansredenen, zolang deze niet weg zijn beschik je niet over een verbetering maar een omweg die alles behalve perfekt is.Indien ik zelf een versterker bouw kleef ik een montageplaat met Tec7 tegen de bodemplaat. Op de montageplaat schroef ik dan de trafo. De elastische Tec7 zorgt voor de ontkoppeling.
Het is mij zonder deze truuk bijna niet gelukt om de trafo 100% stil te krijgen.
@Topic, leuk afgewerkt Sander
(enige reden voor het direkt aarden van je ingangssignalen ? alhoewel dit goed "kan" zijn, kan dat ook mislopen in sommige setups )
Groetjes
Rudy
