
Het wordt een double-shot genoemd en is ontworpen door John Nolte van Powered4Sound. Hij noemt de behuizing ook een hybride tussen een hoorn (meerdere hoorns in serie) en een TL maar wilt er verder niets over kwijt.
Na de velen goede ervaringen daar in USA, en een enkeling die de behuizing hebben proberen na te bouwen (zonder te weten wat ze deden) hier in NL, ben ik helemaal nieuwsgierig geworden. De behuizingen worden uitsluitend als subwoofers gebruikt (van 8" tot 12")
Persoonlijk vind ik de behuizing erg veel weg hebben van een TQWT maar dan snap ik die vernauwingen tussen de tappering niet. Nu ben ik benieuwd of hier, met al de TL/TQWT kennis, mij een beetje uit kan leggen hoe of wat over deze behuizing...
