ik heb nu wat geexperimenteert met een 23,11L basreflex behuizing,
(berekend met WinISD Pro Alpha)
gevuld met 4x Tangband W3-871s units, gefilterd met het zelfde
filter als ik gebruik in de Lancetta HE.
Het klinkt geweldig, maar mis toch net nog wat in het hoog.
Nu wil ik dus een tweeter toevoegen, maar ik weet niet hoe of wat
daar ik geen goede software tot mijn beschikking heb en ik niet
de "know-how" bezit om dit tot een goed resultaat te breien.
Welke tweeter adviseren jullie en hoe moet het filter er uit komen zien ?
Bij voorbaat dank,
Martijn
