Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

gouwepeer
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 26 jun 2026, 20:37
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door gouwepeer »

Ik ben nieuw op dit forum, dus ben ik de complete lijst even aan het bekijken. Vanaf de forumindex staat onder categorie "LUIDSPREKER ZELFBOUW EN TWEAKS" forumdeel "Houtbewerking, etc" die verwijst naar url

CODE: Selecteer alles

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=5
.
Aan de hand van de url's van alle andere topic's zou dat

CODE: Selecteer alles

https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewforum.php?f=5
moeten zijn.

Edit 27-06-2026:
Zo te zien is het aangepast O:)
Laatst gewijzigd door gouwepeer op za 27 jun 2026, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36757
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Pjotr »

Prachtig dat het forum weer in de lucht is! :rock: Helaas vinden de Ai muskieten dat ook. Het is af en toe weer behoorlijk trage stroop:
Schermafbeelding 2026-06-27 085529.png
Moet toch iets aan te doen zijn?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door ds23man »

Ja, bijlages achter de login gooien. Hebben ze recentelijk ook op het Hoogspanningsnet forum moeten doen.
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door VintageHarry »

Een pluim voor de heren beheerders, fijn dat het forum weer in de lucht is! :D
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8118
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Kappa7 »

Pjotr schreef: vr 26 jun 2026, 17:43
MechanicalAnimal schreef: vr 26 jun 2026, 7:08
bert stoltenborg schreef: do 25 jun 2026, 7:59
En Artificial Idioterie maar tegen me zeggen dat er niks aan de hand was :-)
ik check altijd hier : https://downforeveryoneorjustme.com/

omdat ik alleen de URL al hilarisch vind :rofl:
Da's een leukertje! 'Tis nu de beurt aan de buren: High-endforum :twisted:

Schermafbeelding 2026-06-26 173720.png
Om even een update te geven hier, je modem thuis resetten lost dat op.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”