Fijn dat de boel weer draait. Julllie inzet wordt gewaardeerd
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Wat vinden we van 't forum?
@Marp: @Henkjan: en natuurlijke iedereen die betrokken is waar ik de naam niet van weet
Fijn dat de boel weer draait. Julllie inzet wordt gewaardeerd

Fijn dat de boel weer draait. Julllie inzet wordt gewaardeerd
Re: Wat vinden we van 't forum?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Deze punten staan ongetwijfeld nog op de to do list, maar momenteel zie ik de volgende dingetjes:
- e-mail notificaties werken nog niet
- latex formules renderen niet
In de threads die ik bekijk lijken de plaatjes en andere attachments het goed te doen.
Hoe is het intussen met Mario?
- e-mail notificaties werken nog niet
- latex formules renderen niet
In de threads die ik bekijk lijken de plaatjes en andere attachments het goed te doen.
Hoe is het intussen met Mario?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dank aan diegenen (Marp!?) die het forum weer bereikbaar hebben gemaakt.
Had duidelijk last van ontwenningsverschijnselen...
groet,
Aat
Had duidelijk last van ontwenningsverschijnselen...
groet,
Aat
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik kreeg ook al last van ontwenningsverschijselen, blij dat opgelost is.

Re: Wat vinden we van 't forum?
Idem.MechanicalAnimal schreef: ↑do 25 jun 2026, 8:58@Marp: @Henkjan: en natuurlijke iedereen die betrokken is waar ik de naam niet van weet
Fijn dat de boel weer draait. Julllie inzet wordt gewaardeerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dan is die van mij minder idioot en deed de melding dat het forum problemen had en er aan gewerkt werd.bert stoltenborg schreef: ↑do 25 jun 2026, 7:59En Artificial Idioterie maar tegen me zeggen dat er niks aan de hand was![]()
Zowel privé met Firefox en W10 lukte het niet, op de mobiel met Chrome als op het werk met Edge. De hoofdpagina deed het dan nog wel (onbeveiligd), maar het forum werd geblokkeerd.
Maar fijn dat jullie inspanningen hebben geleidt tot een weer werkend forum, dank daarvoor; het was toch wel een beetje cold turkey afkicken.
