Fijn dat de boel weer draait. Julllie inzet wordt gewaardeerd
Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Wat vinden we van 't forum?
@Marp: @Henkjan: en natuurlijke iedereen die betrokken is waar ik de naam niet van weet
Fijn dat de boel weer draait. Julllie inzet wordt gewaardeerd

Fijn dat de boel weer draait. Julllie inzet wordt gewaardeerd
Re: Wat vinden we van 't forum?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Deze punten staan ongetwijfeld nog op de to do list, maar momenteel zie ik de volgende dingetjes:
- e-mail notificaties werken nog niet
- latex formules renderen niet
In de threads die ik bekijk lijken de plaatjes en andere attachments het goed te doen.
Hoe is het intussen met Mario?
- e-mail notificaties werken nog niet
- latex formules renderen niet
In de threads die ik bekijk lijken de plaatjes en andere attachments het goed te doen.
Hoe is het intussen met Mario?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dank aan diegenen (Marp!?) die het forum weer bereikbaar hebben gemaakt.
Had duidelijk last van ontwenningsverschijnselen...
groet,
Aat
Had duidelijk last van ontwenningsverschijnselen...
groet,
Aat
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik kreeg ook al last van ontwenningsverschijselen, blij dat opgelost is.

