18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Wat een geweldige dag vol geweldige mensen was dit weer,
Dankjewel Bas voor de organisatie en iedereen voor de komst
Dankjewel Bas voor de organisatie en iedereen voor de komst
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ja, ALWEER een fantastische dag... zucht... nu weer een jaar wachten
Bedankt voor de mooie organisatie Hardbats!!
Bedankt voor de mooie organisatie Hardbats!!
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
was weer een prachtige dag, met een top sfeer!
Mooie dingen gehoord, lekker gekletst, en zoals altijd heerlijk weer, relaxte tuin en goede catering! (ze hebben erg lekkere cake)
Super bedankt Bas voor het regelen, het betaalsysteem werkte super vlot en gelukkig hoef je dan niet de hele dag buiten te zitten
alweer zin in de volgende !
Mooie dingen gehoord, lekker gekletst, en zoals altijd heerlijk weer, relaxte tuin en goede catering! (ze hebben erg lekkere cake)
Super bedankt Bas voor het regelen, het betaalsysteem werkte super vlot en gelukkig hoef je dan niet de hele dag buiten te zitten
alweer zin in de volgende !
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Bas, bedankt voor de organisatie. Ik heb een heerlijke dag gehad. Prachtig weer, redelijk koele kamer en een gezellig etentje achteraf. Beetje lange wachttijd, maar het eten was lekker.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ja, het was zeker een leuke en gezellige dag. Bas, dank voor het organiseren!
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Top dag weer Bas, Bedankt voor de organisatie.
Mooie dingen gehoord en gezien.
Mooie dingen gehoord en gezien.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Vertrokken in de regen en weer terug in de regen. Gelukkig was Breda ons goed gezind. Het was weer leerrijk en amusant.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik ben dan ook wel blij met deze dag, voor het eerst weer eens buiten en onder de mensen, na tijden van tobben dan nu een beter afstemming van de medicijnen.
En wat kan je dan beter hebben die dag te delen met gelijkgestemden, top dag voor mij.

En wat kan je dan beter hebben die dag te delen met gelijkgestemden, top dag voor mij.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Fijn je weer gezien te hebben Hans na alle getob en ook weer in een blakend goed humeur als vanouds!
Was een fijne dag, gezellig, goede sfeer, leuke dingen gezien van een erg hoog niveau maar wel heel verschillend. Wat daarmee ook weer leerzaam blijft. Bedank Bas weer voor alle organisatie. Top!
Was een fijne dag, gezellig, goede sfeer, leuke dingen gezien van een erg hoog niveau maar wel heel verschillend. Wat daarmee ook weer leerzaam blijft. Bedank Bas weer voor alle organisatie. Top!
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Fijn dat je er weer bij was Hans !! was weer een tijdje geleden dat ik je gezien had !
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Zijn deze zelf gemaakt?! 
En hoe werden de speakers van Rodi ontvangen?
Hoe klonken ze en zagen ze er in het echt net zo mooi uit?
Zo ontzettend balen dat ik er niet bij kon zijn...
Is alweer heel wat jaar geleden dat ik naar Breda was.
Gelukkig waren Assen afgelopen jaar en Hengelo ook gaaf.
Misschien heb ik bij de volgende editie m'n line-arrays wel "af"...
En hoe werden de speakers van Rodi ontvangen?
Hoe klonken ze en zagen ze er in het echt net zo mooi uit?
Zo ontzettend balen dat ik er niet bij kon zijn...
Is alweer heel wat jaar geleden dat ik naar Breda was.
Gelukkig waren Assen afgelopen jaar en Hengelo ook gaaf.
Misschien heb ik bij de volgende editie m'n line-arrays wel "af"...
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
De bouwer is meubelmakerdie ze verkoopt, dat wel. Maar het is handwerk en ze werden gedemonstreerd door de bouwer dus het telt als zelfgemaakt.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Allen, bedankt voor de fantastische dag gisteren! Ik heb er weer vol op van genoten ondanks dat ik het laatste jaar bijna niet op het forum geweest ben. Hier nog mijn bijdrage aan plaatjes:
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Hoe deden Joram zijn Karlsonators het? Voldoende krachtig en diep laag?
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Bedankt weer voor het organiseren van de luisterdag Hardbats. Was weer helemaal top. Man, wat een mooie projecten gehoord EN gezien. Was erg gezellig en super genoten gisteren!
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
En de Camping Cardioids spelen weer. Er was duidelijk te zien dat de prints nat waren geworden en dat er zoutkristallen op zaten. Maar na een paar keer badderen in een sopje Dreft, afspoelen met demiwater en drogen in de oven zijn de kristallen weg en starten de DSPs weer op. Ik vermoed dat de slang van de nat/droog stofzuiger erboven heeft staan morsen of zoiets toen ze in hun kratje zaten, anders kan ik de zoutkristallen niet verklaren.
Jammer dat daardoor de demo niet kon doorgaan, maar gelukkig zijn ze niet ter ziele.
Jammer dat daardoor de demo niet kon doorgaan, maar gelukkig zijn ze niet ter ziele.
