Kun je die niet beter van te voren in elkaar zetten?
18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik kan wel een geïntegreerde amp meenemen.Ouwebok schreef: ↑ma 25 mei 2026, 15:41Voor kantoor: Gerard neemt een voorversterker mee, en ik een Purifi eindversterker. Ons dilemma is de gain: we verlopen van RCA naar XLR. Nou is de gevoeligheid van de Bliss luidsprekers zo’n 95dB / 2.83V / 1m, dus we denken dat het wel voldoet.
Voor de zekerheid zal ik ook mijn meetversterker = Fosi V3 (TPA3255) als ‘backup’ meenemen.
Maar misschien is een (extra) geïntegreerde ook een goed idee.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik heb versterking bij me. Ik zit ook in het kantoor.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Dit is de Krell Clone, die haal ik op vanuit België voor de luisterdag aan
Maar fijn om te weten dat de versterking er is, ik ga niet te vaak met de audio analogue slepen. Ik heb de Aiwa set, wat een heel fijne versterker is maar die kraakt bij het aanraken van de knoppen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
ik kan wel de daudio dac (is ook pre) en m'n ncore meenemen
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3257
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
hardbats schreef: ↑zo 24 mei 2026, 13:19mensen, ik ben bezig met de planning maar er staan nog een aantal onzekerheden in het topic.
@Henkjan: en @pappaleo: , gaat de fineer workshop door?
@Henkjan: , had jij nog iets gebouwd wat je mee neemt?
@WrineX: , ga jij iets demonstreren?
@asterduc: , Ga jij iets meenemen?
Dit is wat ik even verzameld heb, als iemand opmerkingen heeft of iets anders wilt, let me know!
Schermafbeelding 2026-05-24 131841.png
Ojeee, ik moet eerlijk bekennen dat ik.... een beetje laat ben. ik wou zo graag iets maken met mijn nieuwe speelgoed (wat 2 weken te laat hier aan kwam). maar.. het is nu 3 uur +- en ben nog aan het klooien. (al een paar dagen) ik denk dat ik wel iets mee kan nemen. heb een 1e versie van het paneeltje spelen in de woonkamer (heel zacht he beetje laat) en wou wat open baffle woofers gebruiken zodat ik niet ook nog een laag paneel moet maken
nog wat klooien met de laser em wat 3d printen...
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik kom ook a.s. zaterdag (om te luisteren...)
Zoveel inzet en enthousiasme kan ik niet zomaar aan mij voorbij laten gaan.
groet,
Aat
Zoveel inzet en enthousiasme kan ik niet zomaar aan mij voorbij laten gaan.
groet,
Aat
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Naast de DML-set neem ik mijn eigen 6-ch Rotel en een streamer/dac/dsp mee.
Oja en ik ben graag van de partij voor het etentje
Heeft er overigens iemand zaterdag een steekwagentje bij zich ???
Oja en ik ben graag van de partij voor het etentje
Heeft er overigens iemand zaterdag een steekwagentje bij zich ???
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik heb een karretje/steekwagen bij en ben al optijd aanwezigmartinhagenbeek schreef: ↑do 28 mei 2026, 16:10Naast de DML-set neem ik mijn eigen 6-ch Rotel en een streamer/dac/dsp mee.
Oja en ik ben graag van de partij voor het etentje
Heeft er overigens iemand zaterdag een steekwagentje bij zich ???
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik heb er erg veel zin in! Er komt ook nog een extra bezoeker(niet-forumlid) een gedeelte van de dag. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
De Bredatraditie bestaat uit het bezorgen van pizza's die dan lekker buiten op het terras worden opgepeuzeld.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Dat is veranderd in een half uur lopen lopen van "5 minuten" naar een overvolle Pizzeria. Die overigens wel van een stuk beter kwaliteit is dan de bezorg Domino! Maar de charme dat je nooit de Pizza kreeg die je besteld had en het drama over een Pizza die wel betaald was maar niet geleverd, moet je dan helaas wel missen
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ojeee ik was vergeten dat ik een kleine mointor zou mee nemen..
was nog een wat slanke open baffle in elkaar aan het knutsellen.. de monitor was ik neit zo blij mee, maar plaat 1 is al de prullenbak in. mijn cnc heeft kuren, test nog een keer 20 euro... als dat niet werkt.... wordt het toch een monitor. volgens mij stond er een tafel in ruimte 1 ...beetje klein voor een OB. naja mijn fout gaan het zien 
ben al lang blij als er iets mee kan. teveel dingen die stuk of raar doen deze week hehe
stond ook prima in de keuken trouwens met grote , panelen dus komt vast goed
ben al lang blij als er iets mee kan. teveel dingen die stuk of raar doen deze week hehe
stond ook prima in de keuken trouwens met grote , panelen dus komt vast goed
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Helaas ga ik wat missen ,mijn zoon heeft onval op het werk gehad ,en die moest rijden,open Bafle en die met kunststof mid hoog en de Alu speakers van wrinex had zeer graag gehoord balen,balen.
Mvg wol
Mvg wol
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Wat ik nog wil horen is een open bafle van 20 bij 20 cm alu ribben mid hoog iets voor Wrinex en shauwker met kunststof plaat .
Wol
Wol
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik rijd vanaf budel/Weert/Eindhoven met een Previa met plenty space als er iets mee moet
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Ik rij vanuit de omgeving van Arnhem, en ik heb ook nog ruimte voor iemand met spullenboel.
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
Praktisch puntje: Komen er ook naambadges? (Niet van die plakkertjes die zo weer weg waaien
)
