Hier wordt het gebruikt als excuus om de ESS AMT-1 eens toe te passen. De uitersten vindt je vooral terug in de gebruikte units.
Gezien het beperkte rendement van de woofers zal ik ze flink terug moeten schroeven, maar durf ik ze ook wel laag in te zetten. De woofers zullen immers eerder protesteren dan de tweeters.
Zonder tijd en vooral ruimte om fatsoenlijk te meten heb ik een visaton driver aangepast naar de parameters van de MCM. Enkel om het laag een beetje te simuleren met beperkte middelen.
Ieder in een 8 liter basreflex met levert onderstaande plaatje op.
Afgestemd op 60Hz, en een condensator van maar liefst 1800uf ofwel een BRHP. Met toch nog steeds een aangezet laag. Hier al aan het freubelen met de laagdoorlaat. Het zal een vloerstaander worden.
